~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, May 7, 2010

~10 Perkara Yang Paling Kurindui Pasal UMT~

salam teman2..
bg yg blom tau, aku ialah bekas pelajar Universiti Malaysia Terengganu (dulu dikenali sbgai KUSTEM).. nnti someday aku review psl life kt cna.. tp skrg meh aku citer psl mende2 yg aku rindu kt cana...
bukan ikut urutan yg pling rindu ya..hehe..semua aku rindu der..

1. UMT itu sendiri... hehe...aku sgt merindui UMT...wuwu...

    mase grad..
    UMTku yg hijau
    welcome!!
2.  makanan yang lazat2 n eksotik...wahaha...sbb susah nk jumpa tmpt lain.. nnti aku wat entry psl mknan yg aku ske kt cni..hehe...


satar...

pssttt... upload gmbr sambil telan air liur...teringin nyaaa!!

3.  pantai yang indah dan tenang... owhhh~~~

    abaikan tarikh... ni gmbr google..hehe
    bersama kuda padi!!
4.  kelasku yang xbrape bising...hehe... skema je... tipoo...

bebudak kelas Sarjana Muda Teknologi Maklumat(Kejuruteraan Perisian).. fuh penat menaip..

5.  tempat bershopping abiskan PTPTN...haha... dan bersiar-siar..haha..
    pasar payang
    mydin mall
6.  asrama/umah sewa yang happening sbb kwn2 yg best..hehe...xde gmbr.. sori..hehe..

7.  hidup sbgai student yang tensen study tp ttp best..hehe
    rindu study di library... jrg2 sekali.. haha
    kt dlm kuliah
    tggu nk masuk kelas...
    dlm kuliah jugak...
    8.  aktiviti bersama teman2...
koir...
camping...erk...

futsal..
pertandingan..
lawatan sambil shopping belajar ke KL..
program kt umah anak yatim..

    dinner..
9.  Jalan2
    mase pegi Kuantan
    pegi Bandar KT...
10.  n of cozz... paling dirindui ialah.....Sahabat!




MISS U ALL SO MUCH!!
erk..entry ni byk tol gambar kn..heheh....

p/s: cerpen blom siap sbb byk halangan..adoyai!!

3 comments:

nabilah_2908 said...

zmn study mmg seronok kan...?



jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI YANG CERIA

NAJ HEBAT said...

woah.. naj rindu UMP.. dulu kuktem..
la~la~la..

chow!

Aliesha Kirana said...

haha...tu la..rindu sesangat~~wuwu

Related Posts with Thumbnails