~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, May 10, 2010

~Jelajahlah Wahai Abg Ben Ashaari~



1 ) Header BEN ASHAARI BLOG -siap!
2) Berikan nama samaran anda dan nama blog anda ... Ceritakan latar belakang blog anda .. Lagi panjang lagi best ...

hehe... nama samaranku Aliesha Kirana... dan nama blog ni ialah *~Citra Hati Insan Biasa~* ... blog ni tercipta hasil dari diriku sendiri yg gemar menulis... aku memulakan arena blog ni dgn menggunakan blog friendster, tahun ble aku pn xhengat... kemudian beralih ke blogdrive... tetiba gatal tgn lak nak try guna blogspot... then lekatlah blog ni di sni... aku memulakan blogging di cni seawal tahun 2007... tp aku skdr bukak jelah blog...xtulis mende pn mase tu..hehe..start 2009 baru laaa....aktif memblogkn diriku...
aku buat blog sbb aku ni jenis pendam perasaan, aku lebih ske luah perasaan dlm diari aku...tp sbb skrg zmn canggih, so blogging la medium terbaik utk aku... tp skrg ni entry aku dh kurang menjurus ke arah jiwang2 n perasaan, tp lebih kepada perkongsian cerita tentang hidupku sebagai seorang insan biasa.
hehe..aku nk abg ben jelajah blog ni cuma skdr nk mencuri sedikit perhatian abg ben n rakan2 blogger ttg kewujudan blog aku ni.. hehe..kalu bleh aku nk abg ben jelajah aku esok...sempena birthday aku... hehe...
mampu ke wish aku ni dimakbulkan beliau?hehe... tp xpe... aku tau rmai yg beratur utk dijelajah abg ben.. aku rela menunggu... relaku menunggumu seribu tahun lama lagi...

3) Dari mana anda tau mengenai Segmen ini

sebenarnye dh lama aku tau pasal segmen ni sbb dalam diam kumencintaimu aku follow blog abg ben n selalu baca entry die yg santai n berusaha utk bantu blog2 lain... segmen ni aku tau dari blog beliau sendiri..hehe~~

p/s: akhirnya siap gak entry ni..dh lama nk wat..hehe~~

2 comments:

Anonymous said...

penjelajah datang

Azrul Hisham said...

salam ziarah (^_^)

datang guling2 dari blog ben :)

Related Posts with Thumbnails