~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, May 4, 2010

Betapa kuatnye Pengaruh abg BEN ASHAARI~

Salam..
semalam mcm aku citer kt cni... abg ben ade masukkan link aku kt dlm blog die...sila rujuk entry ni.. tp bkn blog aku yg ini...tp blog karya aku...~Dari Tinta Aliesha Kirana~  secara tiba2 pengunjung blog itu telah bertambah walopun aku blm siarkn karya terbaru...meh aku review skit mende ni..


ok... ini di amik dr nuffnang... cm la korg xtau..
sori aku hitamkn nombor tu...malu nk tunjuk...skit sgt..haha...
ok... cuba lihat 27 April... mase tu aku baru siarkn dlm gengblogger karya tu kalu xslh... tu yg naik skit..
then hari2 berikutnya..mula kurang...
sampailah smlm...abg ben telah siarkn link blog aku tu..
terus kau..
terkejut aku tgk..haha..
sedangkn aku blm wat karya terbaru pn..
mmg la betoll...
pengaruh abg ben sgt kuat dlm mempengaruh org lain
utk jejakkan kaki ke blog2 org...
pastu aku tgk senarai follower pn dh bertambah...
dr brape org tu..naik la skit..
tp yg aku paling terkejut...


abg ben dh jd follower kt blog tu..
aiyarkk!!!
terus rase cm...
cmmmm~~~
cm kene cpt2 siarkn karya terbaru..
haha...
okla... mau cpt2 siapkn karya terbaru..
supaya abg ben xrase cm aku ni blogger biskut...
jap ade jap xde..
ehehe..
for sume follower aku pn..
mekasih sudi follow blog aku tu..
n of coz...blog ni same..
insyaAllah aku akan berusaha utk tingkatkn prestasi blogging aku..
heeheheh~~~

p/s:aiyark...got to go..mo segera siapkn karya... sume ni gara2 abg ben~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails