~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, May 27, 2010

Mood Malas Menuliskah Ini?

Salam...
semalam beria je ckp nk aktif balik dlm blogging kn..wahaha...tiba2 hr ni senyap je aku ni..
kenapa kah? bkn kerna kemalasan sgt pn walopun ade la skit2...
tp the main reason ialah sbb... bos aku ade kt ofis...haha... sllu aku blogging kalu die xde kt ofis..
xde la rase bersalah sgt buat mende ni..hahaah... td seharian gak la die kt ofis... tp yg pling lucu skli...
tgh hari td pegi lunch sesorang je..mo temankn bgtau ek.. jln la terhegeh2 kt kedai makan...
habis makan,, erpp... sendawa dulu... alhamdulillah... belek jam...baru kol 1.30...lunch abis kol 2...
hermm..pk punya pk, balik je la..sbb sakit kepala skli.. mybe sbb xsarapan pg tadi..perut kosong.... angin masuk la...
ingat balik nk tido jap kt ofis, naik tangga dgn hati2 n senyap, sbb nk skodeng ade x org kt ofis, sah...bos xkuar lg...aiyark!!! terus senyap2 aku turun balik... jln jauh skit smbil pk nk pegi mana... ingt nk pegi pasaraya sblh tu, tp belek jam cm xsmpt nk meronda, duit pn xde dlm tgn skrg ni.. gaji dh dpt tp blm kluarkn yuhuuuuuuu!!!!
then tersadai la kt bus stop sesorang...wuwu..sanggup tu tggu kt busstop semata-mata xmo ade kt ofis dgn bos je..knape? knape?
owh..xde pape... bos ok..cuma aku cuak ble ade dgn die..risau die tnye aku soklan psl keje aku yg aku sndri xreti nk wat lg...hahahaha...stresss~~~~~
sbb tu la dr pagi td xmenulis..bru skrg smpt nk menulis sbb bos kluar jap, tp die dh ckp nk masuk balik...arggghhh..akan berterusan kecuakan aku utk hari ni... aku fobia dgn bos sndiri..hahaha...
actually pagi2 td de mase lg nk menulis, tp aku ralit bace entry org lain..hahaha..aku kn ske membaca...buwekk!!! wakaka~~
muka tgh cuak buat keje mase bos ader~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails