~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, May 11, 2010

Wishing From A birthday Gurl~

Salam...


tahun bile punya kek laa~~~

hehe... selamat hari selasa, walopun aku lebih ske hari Jumaat, Sabtu n Ahad.. hehe.. tp sbb hari ini dalam sejarah hari jadi aku...so aku ske hari selasa ini~~~ hehe~~
walopun smlm ade perkara yg wat aku sedikit sakit hati, tp hari ni, aku biarkan saja semua tu... aku mau hepi today...coz today da day i was born 24 years ago..owh... insan ini sudah tua tp belum berpunya!!!
sempena birthday aku... ade beberapa wish yg aku nk wat..haha...korg layan je laa...kalu xmo bace sila belah dengan hormat yer...hehe...

  1. aku harap aku berjaya kuruskan badan..haha.. oit jgn gelakkan aku, aku tgh seyes ni..
  2. aku nk dptkn keje yg elok... yg mmpu menjamin kehidupan yg lebih baik... my aim...ialah keje gomen..tp susah sungguh nk dptkn..hehe..xpe..Allah ade... n dgr doa hambaNya....
  3. bertemu jodoh yg terbaik...auww.malu nyah... bkn pe...ramai kwn aku dh n bakal berumahtangga...aku xkisah sgt pn xkwen skrg, cuma jeles la gak tgk sume dh kwen..hehe..tp yg penting aku doakn jodoh aku dgn org yg menerima aku seadanya, xpndg kekurangan aku ni..wuwu...susah tol nak cari org cmtu skrg...
  4. aku harap mmpu bahagiakn org sekeliling aku esp my family yg sgt aku cintai..aku nak dorg hepi.... sbb melihat dorg gumbira bisa bikin aku bahagia...
  5. lastly, aku mahu tingkatkn ibadah, aku mahu jd muslimah yg diredhai Allah... aku mahu lebih mencintai Allah dan Rasulullah... amin!!!

ok..peace from birthday gurl... hoho!

2 comments:

nabilah_2908 said...

HAPPY BIRTHDAY....may all ur wish come true... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
OREO CHEESE CAKE LEPER

aliesha kirana said...

hehe...thanks nabilah! dh bace entry...terliur tgk..teringin nk buat tp umah xde oven..wuwuwu!!!

Related Posts with Thumbnails