~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, August 5, 2011

Teringin, Kempunan, Mengidam itu kebiasaan di bulan puasa

Assalammualaikum semua!

mcm2 yg kita teringin n kempunan nak makan dalam bulan puasa ni kan? hehehe. ye lah, bila perut tengah lapar, semua benda kita rasa sedap, semua menda kita teringin.

macam AK ni, buat masa skrg, ada satu je mende yg AK nak tak dapat-dapat rasa lagi. menda lain sume kalau teringin, senang je nak dapatkan. tapi mende alah ni.. alahai.. susah amat.. dah la mahal harganya AK rasa. hihhihih.. kalau kat penang ni, langsung AK xtau nak cari kt ne. heheeh

AK nmpk kt blog org pastu terliur tengok kt blog org lain n dorg dpt makan. haishh.. sbnrnya dari sblm bulan puasa lagi dok terliur. tp xleh nak dapatkan lagi. heheeh.. nak buat sendiri pulak, punyalah jenuh resepinya. hahaaha. oven pun xde lagi. tehee

ok AK nak letak gmbo ni... jgn tengok lama2 tau.. dua saat je tau. kang tak pasal2 makruh puasa kita. hahaaha..



Pavlovaaa!!!! haish! ok2 dh jgn tengok dh. heheeheh..

p/s : bulan puasa kene byk sabar. makan ala kadar. heheeh..

10 comments:

♥ cik kieranaa ♥ said...

haipp!
nmpk sedap la plak kek 2!
nakkkkk!

Kakzakie said...

Alahai kalau kakak kena buat pun tak boleh menjadi macam dlm gambar itu AK... Kena cari samapi dapat AK...:)

Aida Azryn said...

menyelerakan~ 0.0

Ardini Humaira said...

dni kempunan nak makan kerang masak merah... pastu soknye p bazaaar terus beli banyak2 ;p

nabilah_2908 said...

AK try la buat...mcm simple je cara nya kan..? hehehehe...

cuba cari kat google..kot2 ada jual mende alah ni kat penang... :)

Prince Halilintar said...

banyaknya strawberi kat kek tu...nak makan strawberi je boley..hehe

sifu im said...

nmpk x sdp la kek tu..sbb cam nk hancur je..haha

Dilla Ady said...

tak penah rase mende ni..

oh, dilla normal rupenye...ade jugak bile pose memacam teringin nk mkn..

dilla teringin puding karamelllllll.....

ainz said...

Ade je jual kat penang..AK xjumpe lagi,tu..try tnye mmber2 kot ade yang tau..

Ardini Humaira said...

kat kelatey ni susah jumpa pavlova. uwaaaaaaaaaaaa

Related Posts with Thumbnails