~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, August 9, 2011

Carta 3 Air Pilihan Berbuka! chewah!

Assalammualaikum semua!

*Amaran : entry ini mungkin mengandungi byk perkara yang mengiurkan dan membuatkan anda terliur. jgn tengok lama2 nanti makruh puasa. haha!

Hmm xpenah lg AK citer psl juadah berbuka kn? heehehe.. tahun ni ada tak adalah mengidam nak makan byk sgt.. banding ngan tahun2 lepas, rasa mcm tahun ni lebih berhemah dlm berbelanja n tak ikut nafsu sgt. haha. cuma satu benda ni je yg bukan takat AK, satu family AK xleh kekang nafsu masing2.. semua kire asik mengidam nak menda ni hari2 n mcm2 jenis.

apa dia tu?




AIR! hahahaah. memang wajib utk berbuka mesti kena ade lebih dr 2 jenis air. hahaah.. mmg gila minum air btol family AK. sampaikan dh xlalu nk mkn sgt. lebih kepada minum air je..

maka di sini AK buat carta, air2 pilihan kami untuk berbuka. jom cuci mata!

No 3! Air kelapa!

memang menyegarkan. ditmbh dgn isi kelapa yg lemak manis.. perggh!

No 2! air soya!


bulan puasa ni AK asik ngidam air soya gula hitam ja. huhuh.. sedappp! kenyang terus lepas minum. heheeheh


no 1! air tebuuuuuuuuuuuuuu


entah mengapa. air tebu benar2 menjadi pilihan kami sekeluarga, mungkin kerana teksturnya yang lembut dan mnyegarkan. ok dh start merapu dh. haahah. bila sekali start beli air tebu. hari2 nak minum lagi. hehehe.. penangan air tebu...

pssst air faveret korg utk berbuka?? heehehe

p/s : sedang menggoogle resepi. hoho.

8 comments:

nabilah_2908 said...

AK pernh try air katira tak...?

sedap tau air tu... ;)

Amni said...

amni suka air tebu jugakkkk.... sedap kan? suka!

ainz said...

sama lah dengan family saya..air tebu menjadi pilihan pertama...tahun lepas, setiap petang sy akan beli air tebu..skrg dah tak bleh lagi..sy dh jauh...sob3..

Prince Halilintar said...

prince suke ketiga2 air kat atas tu..tapi xkisah sgt psl air ni, minum air kosong pun ok..hehe

Acik said...

sirp bandung. janji sejuk! ;)

adol ihsan said...

Salam..

Setuju.. air tebu, perggghh.. sodap eh.. :)

Edy Zaidi said...

air masak jugak best...jimat kos katanya...haha

Ardini Humaira said...

dni suka air soya :D

Related Posts with Thumbnails