~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, August 6, 2011

Gambar Anak Dara Cun!

Assalammualaikum semua!

rasanya dah lama benar AK tak tempek gmbo anak sedara kesayangan AK kan.. hhihih.. so hari ni meh kita cuci mata tgk Auni lah eh! hehehe.. layankan perangai dia yang makin aktif eh hyperaktif ni..hehehe


xtau la ape motif anak dara ni tayang paha smpai cmtu skli.. hahaha

hahaah.. adusss. gelak golek2 tgk gmbo ni..

muka minta simpati

ini muka baik bila di bawa berjalan-jalan heheeheh

okeslah..lain kali AK citer psl Auni yer. hr ni layan gmbo je dl utk hilangkan rindu..cewah! heheeh

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..apa menda yg putih2 kt dahi dia tu..? bedak sejuk ke..? :)

ainz said...

ape kat muke dia tu,AK? bedak sejuk,ke??huuu...comey2..

Amni said...

aah... amni pun nak tanya soalan yang sama pasal putih2 tu.. hiks...

Dilla Ady said...

ape mende yg putih2 tu AK?

aliesha kirana said...

itu bedak sejuk la.. heeheheh.. kt kepala die ada ruam. tehehehe

Related Posts with Thumbnails