~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, August 2, 2011

Dengar Lagu Nasyid Lagi Baik...

Assalammualaikum semua!

sempena bulan Ramadhan yang mulia ni ada baiknya kalau kita isi masa lapang dengan perkara2 ibadah, dan isi halwa telinga kita dengan lagu2 nasyid dan ketuhanan.

sebab itu hari ni, AK nak memperkenalkan antara kumpulan nasyid kegemaran AK, tapi kurang dikenali ramai. heheeh. mereka ialah... Devotees...

kalau dah kenal tu senyap dan senyum ajelah, tak perlu kata apa2. hehe.



kumpulan ni dianggotai oleh Adi Akmal Sehrom (Adi), Abd Halim Ahmad (Halim), Muhammad Md Tawil (Muhammad), danAhmad Shauqi Abu Kashim (Shauqi).

ok bukan nak kenalkan dorang, tapi nak bg korang dgr lagu ni..owh sgt menginsafkan...kdg2 ble AK tgk video ni, rasa nak nangiss..


mmg antara fav lagu AK.. sobs.. ok jom pakat2 layan nasyid. heee..

p/s : bz bz bz...

7 comments:

♥ cik kieranaa ♥ said...

suka lgu2 rabbani, hijjaz n raihan.

ainz said...

semperna ramadhan ni,elok la kita kurangkan hiburan...nak berhibur boleh..buat macam AK..dengar nasyid..yeay! ;)

nabilah_2908 said...

bila dengar lagu nasyid..mmg tenang jer rasa hati kan... ;)

Prince Halilintar said...

prince pun minat lagu2 dr kump devotees ni...=)

sifu im said...

hohoh..tapi aku jarang la dengar nasyed

Dilla Ady said...

tak tau pasal group ni lagi...nnti nk search pasal group ni la..

Ardini Humaira said...

dni suka juga lagu ni! terbitkan keinsafan dalam sanubari

Related Posts with Thumbnails