~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, August 16, 2011

Keletah Anak2 Akan Buat Kita Gembira

Assalammualaikum semua!


mempunyai anak kecil mmg tidak akan lari dr tertawa melihat aksi lucu mereka kan? wah mukadimah AK. hehe.

Auni kesayangan AK ni lagiiii lah! xlarat nak gelak ble tengok perangai dia ni. sebagai contoh seperti di atas, hobi dia ialah menyemak sesuka hati. heeheh. dan benda yang paling dia suka sepahkan ialah kasut. sebab bila dia dah tarik keluar kasut tu dr kotak, dia akan pakai mcm la kasut2 tu muat dekat kaki comel dia tu. haha.

kalau dia dtg umah AK, selalunya selipar solat yang selalu dia capai n pakai kat kaki kecik dia tu. dulu masa AK mula2 beli selipar tu, dia cakap "Antek.." maksudnya cantik. heeh. sebab kaler pink terang. fav kaler dia agaknya. haha
sekarang ni pulak dia suka pakai kasut baru mak AK. kasut wedges, tinggi sikit, tapi dia usaha nak pakai jugak. xkire la tergolek byk kali pun. dia nak jugak pakai. heheehe.. comel jer!


4 comments:

Dilla Ady said...

same la dak acha kt umah tu..asal name kasut tak kire la besau ke tumit tinggi ke, sumenye die nk melaram..

nabilah_2908 said...

next time snap gambo dia pakai kasut beso lak..hehehe... ;)

ainz said...

Hehehe...mmg kuat sepahkan barang bdk ni..kecik2 lagi dah pandai pkai wedges..dah besar nnt mesti suke berfesyen..

Edy Zaidi said...

kecik2 dah giler kasut ni...hehe

Related Posts with Thumbnails