~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, August 20, 2011

Biskut Raya Kegemaran

Assalammualaikum semua!

hari ni AK nak cerita pasal kuih raya! kuih2 raya feveret AK. jom ushar! heheeh..

1. Biskut Arab

 tekstur die lembut dan rasa susu.. nyum3!

2. Biskut Batang Buruk

habuk die yg sedap tu..haha

3. putu kacang
cairrr di mulut hehhe

4. semperit

all time feveret. wajib ada kan.. hehehe


eh oklah..itu je yg AK sempat letak. hehe. apa lak feveret korang?

8 comments:

Miss Green Rose said...

boleh dikatakan biskut raya favourite AK tu, feveret saya gak.. tp putu kacang saya x suka sgt la.. hehe.. saya dah "tersuka" biskut Tart Nenas plak sekarang nie.. =)

lilypelangi said...

sy suka kueh batang burok~~ :D

ainz said...

Biskut tradisional, sy suka Samprit memang sangat sedap! Samparit sy ntk tahun ni dah siap! Yeay!

Biskut moden pulak, sy suka almond london..tapi tak sume org buat sedap biskut ni..

Prince Halilintar said...

biskut arab ke nama die..mak prince suke wat kuih tu..tapi die kate kuih susu..ntahla..prince, semua kuih prince bedal rase...hehe

Aida Azryn said...

whoa biskut arab! aida suka biskut tu! <3.<3

Qu azniza ;) said...

smprit tuh!!! nyummmiy laaa

Qu azniza ;) said...

saya suka..almond london

nabilah_2908 said...

kalau sy..saya panggil kuih arab tu..kuih sugi.. :)

tk bape minat sangt kuih2 ni..apa ada makan..

kalau mcm kerepek dan seangkatan dgn nya tu best.. :)

suka kuih ros or nama lain..kuih loyang...kuih lidah.. :)

Related Posts with Thumbnails