~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, August 26, 2011

Macam Kurang sikit semangat Beraya..

Assalammualaikum semua!

moga tahun depan masih ada peluang untuk bertemu Ramadhan kembali. amin!

hari ni dah 26 Ramadhan. lagi 3 hari je untuk kita berpuasa, oh sedih pulak rasa. kenapa AK rasa kurang semangat? sebab baju raya tak ada lagi. waa! T_T

AK blom shopping hape2 pun lagi. sibuk buat persiapan rumah aje. cat, n tukar perabut. makanya, rumah ajelah yg beraya kan. AK xberaya. hohohho.

tahun ni pulak tok dan wan AK xberapa sihat, wan AK lagilah, terlantar aje atas katil, sedih jer nak beraya sakan pun bila tengok keadaan dia.

tahun ni AK beraya di kampung Mak Long AK di Sungai Siput, Perak sebab kampung AK kat Taiping tu xada siapa. wan dgn tok pun tak larat nak balik kampung.

Pepun, AK akan bercuti dari Hari Ahad minggu ni sampai Jumaat minggu depan ya kawan2!

buat yg bakal pulang ke kampung halaman masing-masing, hati2 di jalan raya ye, dan semoga slmt smpai ke destinasi.


AK nak susun sepuluh jari mohon kemaafan andai ada salah silap AK sepanjang berblog ni heheehe. sayang semua! muah3!

p/s : header raya! heheee

6 comments:

Prince Halilintar said...

yeah...AK pun pakai header raya..sama gan prince la..

lar, nape xbeli lagi AK..tapi masih sempat lagi 3hari lagi ade sblm syawal tibe..mesti blh dpt harga murah2 nnt..

Salam Lebaran dari Prince..=)

p/s:semangat la sikit AK

nabilah_2908 said...

hmm...sama lah AK..belum shopping lagi...jom..jom kita shopping jom... ;)

Selamat Hari Raya AK....senyum2 selalu... :)

SYUHADA said...

ko raye kat Sg Siput? meh r dtg kuala kangsar..rindu gile nak jumpe ko..

SYUHADA said...

ko raye Sg Siput?meh la dtg kuala kangsar...raye dgn aku...dkt sgt dh tu..rindu nk jumpe ko...

ainz said...

same,laaaa....jom2! kita shoping bertiga ngn nabilah..jom la pegi jalan TAR..murah2..hehehe...

Nafisah Ruslan said...

salam aidilfitri..

jeles dengan orang yang ada kampung.. :(

Related Posts with Thumbnails