~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, July 15, 2011

Anai-anai dah pandai ya?

Assalammualaikum semua!

hari Jumaat yang mulia telah kembali dan pada hari inilah disuatu masa nanti, kiamat akan muncul. moga2 kita tergolong dalam hambaNya yang diredhai.

minggu ni xde tazkirah. heheheeh. tapi AK nak ngadu. sobs..

anai-anai menyerang rak buku yg AK baru beli tempoh hari! haishhh geram!

 rak yang ini...

sedih btol! geram geram. mujur AK sedar awal yg anai2 dh naik ke situ. kalau tak, mungkin buku2 AK dah tak dapat diselamatkan. huhu.

alhamdulillah kebanyakan buku AK masih selamat. yang tak selamat sikit ialah komik manga cinta AK ni. sedih...

nampak x? dah robekkkk.. waaa.. habis lukisan tu... sedey btol.

zaman skrg, AK rasa mungkin Allah dah kurniakan sifat cerdik pada haiwan2 ni. kan? cuba bayangkan rumah AK kt tingkat 3, tapi masih berjaya anai2 ni jejak. lepas tu rak buku pulak, kat atas meja, mampu pula die mencari rak buku tu. sedih2 tapi nak buat macam mana, mungkin rezeki anai2 tu untuk jadikan makanan..

7 comments:

nas said...

salam
uikss
bahaya woooo
anai2 ni mmg makan buku kot
tapi xde la sampai abes dibahamnya
tp rosak la buku kan
nasib bek ko bertindak cepat..

..hizamirahim.. said...

wah.
kreatif betol anai2 tu.
cantik dia makan kertas2 tu.
haha.
:P

ainz said...

wahhh...anai2 pun pandai layan jiwang..sambil bace komik, sambil makan..bagus btul hobi mereka nih.. ;p

Prince Halilintar said...

lepas ni kene la letak ubat anai2...hehe

nabilah_2908 said...

alahai...nasib baik cepat perasan..kalau tak..habis la semua....

Aida Azryn said...

jahat btol anai2 tu. :B

CikHaniBhulat said...

nak kena anai-anai ni...simpan baek2 ye buku2 tu..nanti xsempat nak tayang kat anak cucu nanti..hehe...rumah hani byk semua....geram

Related Posts with Thumbnails