~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, July 25, 2011

Video Belacan dan Paku tribute to P Ramlee!

Assalammualaikum semua!

harap semua org hepi2 belaka.. heheheh. AK tgh sakit perut ni. adess.. tp kugagahi jua bekerja demi sesuap nasi..chewah!

smlm, AK tertengok ulangan Apa Saja FBI. jadi AK ternampaklah dua org mat salleh ni yg digelar Paku dan Belacan. dulu AK pernah tgk dah episod ni, yg ada cikgu shida skli tu. tp AK lupa nak cari video si Paku dan Belacan ni kt Youtube.

tadi baru AK godek2 utube dan jumpalah beberapa video dorang. so hari ni jom kita tengok sama2! heheeh..



lawak kan. hihhihi. kalaulah omputih pun boleh hargai karya anak melayu, Tan Sri P Ramlee. kita? tabek sama mat2 salleh ni yg memartabatkan budaya kita mcm ini budaya dorg. heehe..

p/s : comel jugak si paku tu. hahaahah

6 comments:

Kakzakie said...

Tumpang ketawa kakak AK...:) Org putih kadang pun tak boleh percaya

Prince Halilintar said...

alamak, xdpt tgk video la time ni..xpe nnt pas ofis hour prince jenguk2 semula ke sini..

ainz said...

heee...same lah kita sakit perut...lepas lunch, bertambah senak nih!

nabilah_2908 said...

comel la pulak nengok mat saleh2 ni... :)

Scya Lollita said...

-_____________-''

adol ihsan said...

Salam..

Hehe.. terkekek2 sy tengok video nie..

:)

Related Posts with Thumbnails