~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, June 16, 2010

Aku Tidak Mahu!!! mood sedey bermulaaaa~~

Salam..
patut la aku blur hari ni.. rupanya ade sesuatu berlaku yg sgt mentensenkn diriku skrg... ish... bgmana harus kurungkaikn persoalan ini satu persatu? xperlulah kuhuraikn secara terperinci perkara yg sedang membelenggu hati ini... malu kerana takut digelakkan dan diperlekehkn... tp sume org xmengerti kondisi diri ini...
hmm.. td kakakku telefon mengkhabarkn sesuatu yg sepatutnya menggembirakan aku.. tp oh tidak... aku tidak gembira sama sekali... aku sudah tau ttg perkara ini seminggu yg lalu, tp kudiamkn saja kerana aku sudah nekad xmahu pergi... dlm hati berdoa sgt2 agar surat xkn smpai ke rumah kerana slma ini surat2 dr pihak itu tidak pernah smpai ke rumah..
namun di saat aku mnghrpkn perkara yg biasa berlaku itu berlaku, ia menjadi sebaliknya... Ya Allah.. ujian apakah yg sedang Kau timpakn padaku ini Ya Allah? aku tidak ingin pergi namun aku tak sanggup melihat kekecewaan keluargaku andai aku tidak berusaha utk itu...
mereka pasti ingin skli aku pergi dan berusaha utk mendapatkn tempat itu.. namun aku sedar tahap kemampuan aku.. aku tau aku xmmpu menggapai kejayaan di situ... kerna itu aku beralah sebelum smpt berjuang... supaya aku tidak menyusahkn mereka menghantarku dan kemudian aku gagal... lebih memeritkan hati mereka dan aku sendiri sedih melihat itu berlaku...
aku sedar harapan yg mereka galaskn di bahuku cukup tinggi... namun aku masih tetap mengecewakan mereka... aku tetap seorang yg lemah... aku mmg tidak berani utk berjuang utk itu... itulah satu perkara yg sgt menggerunkan aku...
dulu aku tidak tahu adanya perkara itu hinggalah aku berjaya dlm saringan... hermm... Ya Allah, pandulah hati ini ke arah yg terbaik buat diriku.. aku sgt buntu skrg ini... aku tidak mahu namun pasti aku kecewakan keluargaku... bgaimana Ya Allah? smoga aku memperoleh keputusan yg terbaik buatku.. amin~~
teman2... andai ada kesudian silalah berikan pendapat kalian tentang permasalahanku...
jika kamu di tempatku... adakah kalian akan pergi kerana tidak mahu menghampakn hrpn keluargamu walaupun dirimu tidak menyukai perkara itu? atau kamu nekad xmahu pergi walaupun keluargamu kecewa? please help me~~~

1 comment:

MOFASAD said...

SABAR OK. SETIAP ORANG ADA KELEMAHAN.. ADA KELEBIHAN..
KUATKAN DIRI DAN PERBAIKI DIRI..

OK???


>>_________________<<



...
RTM TIPU RAKYAT???????

Related Posts with Thumbnails