~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, June 8, 2010

~Segmen Selongkar bersama Aliesha Kirana~

Salam..
hehe.. good mownink everyone.. hari ni aku nk selesaikan satu tag dr Kak Ayu.. xde lah die soh aku wat secara rasmi pun.. tp die ckp nk soh blog list die buat.. usha2, eh aku ade dlm tu..hehe... so aku wat la..walopun tertangguh brape lama utk siapkn tag ni..ahahaha...

aku penah citer dlm entry kt cni... ayatnye cmni..hak hak...

"balik dr mkn char kuew tiow, area umah aku ade pasar mlm...sempat lg aku jln2 ngan my mom n adik2...last2 tersangkut kt satu beg 'luc*h' ni...haha...nape die ala2 luc*h?sbb die lutsinar hehe......nmpk sgl mende dlm tu haha... ntah la...sbnrnye dh lama aku berkenan jenis2 beg cmni..then mase jln2, aku nmpk beg ni...teringin sgt nak beli...akhirnya beli la jugak sbb dh lama teringin walaupun org ckp beg cmni bhya...nnti org nmpk sume kt dlm..eheehe..xpe2..aku akan hati2...aku xletak mende smbarangan... hehe...nnti ada mase, aku tunjukkan beg tu ek...sgt comel!! hehe..." 

ok... hari ni masanya telah tiba... meh aku tunjukkan beg aku yg luc*h tu...hahaha...

haha..inilah beg itu... murah je..kt pasar malam.. ekekee~~~

mari selongkar isinya ya...


first thing, tumbler aku.. sila abaikan imej dibelakang... itu katil adik aku yg semak..hehe..


beg kecik tmpt letak syiling nak nek bas...


my purse.. leh ke ckp purse? haha.. beg murah yg xmcm purse... bersama keychain luv-luv..hehe..


isi dlm purse... duit yg kene thn smpai ujung bulan, pasport tmpt letak i/c n kad bank, earphone, n henphone yg xde dlm gmbr sbb nk tngkap gmbo ni...


beg mekap yg xmcm beg mekap sgt..

meh tgk isi dier...


hehe.. sblh kiri sekali, bekas spek aku...
pastu ade cermin kecik...
lipstick 4 jenis,
perfume kecik2...
eye liner,
bedak kompak..
n first aid aku..haha...
minyak gamat n flanil..
flanil tu utk sakit bahu, lenguh2 sendi..hehe...
dok kt ofis slluu la lenguh bahu..hehe..


ok..tu je isinye.. xde pe pun...haha... aku mmg xbwk pe sgt.. tp beg2 aku sume besar gedabak.. supaya seswai dgn aku..haha.. paham2 je la.. k c u later...

p/s: silalah buat jika mahu.. kepada sesiapa yg bace.. tp nak soh Farah Diana n Diyana Mastor buat... wajib..haha... eh xdela.. fawa n dyana buat la kalu nak..

No comments:

Related Posts with Thumbnails