~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, June 10, 2010

Epilog Syurga Cinta~ xsabar nak tengok!!

Hehe..
slm.. td baru tau.. hari tu aku de cerita pasal cerita baru adik mia sara kan? yg tajuk die tu Epilog Syurga Cinta tu, ok.. rupa-rupanya cerita tu cm adaptasi dr cerita Syurga Cinta lakonan Awal Ashaari, Heliza AF n adik Haziq...

 

 
kali ni dlm Epilog Syurga Cinta yg bakal ditayangkn kt slot Akasia tu, pelakonnye ialah adik Mia, kire cm Haziq versi pompuan la, Zizan Nin sbgai abg kepada Mia.. kire cm Awal la dlm citer tu... n Fida sbgai cikgu kepada Mia.. hehe.. so sweett....xsabar nk tgk!

 
mia n abg zizan nin..
 

 
mia n cikgu syuhada @ Fida~~
 
 
updated:


 

3 comments:

akuvision said...

FIDA, best2. suka lakonannya dalam cinta tikar sejadah

aliesha kirana said...

hehe.. tula..die kn cantik n lemah lembut.. seswai sgt.. tp best ke ek kalu zizan bawak watak awal tu.. cm nakal2 skit.. seswai ke zizan..hehe.. sama2 nntikan~~

Tn.Punya said...

free download :- Epilog syurga Cinta disni
http://myvitrd.blogspot.com/2010/08/free-download-drama-terbaru-tv3-2010.html

Related Posts with Thumbnails