~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, June 7, 2010

~Famili Mia Sara~

Salam...
td saje usha2 Nuff aku yg baru naik 2-3 sen..hehe... mekaseh kepada yg klik iklan yg kdg2 je muncul....hehe...
then saje la usha keyword dr blog aku~ inilah hasilnya...



nampaknye ramai lg yg mencari kisah achik spin kn? tp nnti la aku cerita pasal tu... yg aku tertarik tentang keyword di atas ialah mia sara anak kepada siapa? hehe... meh la aku kenalkn kt korg sume family mia...

eh ni bukan la..ni mummy mia dlm iklan sustagen..ehheehe

wow..anak rossa kah dia? eh bukan la..

wow! eh bkn dorg blm kwen..hehe.. mesti la bukan..

haa...ini lah bru btol.. ini family mia... mia xde kaitan dgn ibubapa artis ya..hehe

personal info mia

name: Mia Sara Nasuha bt Muhammad Ridhuan
birth date : 30 sept 2005
age: 4 years 9 months
occupation: kids model and actor
from/location: kota damansara
father's name: ridz
mother's name:fyda
her 1st appearance on tv: 2008
tv commercials: Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, Astro Beyond, TM, Soflan
dramas: Adamaya is her first drama.

p/s: bg peminat yg ternantikan kemunculan adik Mia...adik Mia akan muncul dlm drama bersiri Epilog Syurga Cinta utk tayangan di slot Akasia TV3 macam Adamaya. shooting bru mula hari ni...hehe..tayangan xpasti ble...

p/s lg: teringat iklan softlan..mia cakap..
"terima kasih sebab buat bau cadar..bau macam mama.."
so kiut!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails