~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, June 17, 2010

Alhamdulillah... Selesai Dugaan~

Salam..
semalam sangat tensen + sedey~  tp Alhamdulillah Allah permudahkan aku utk wat keputusan... semalam aku asyik mencari maklumat tentang perkara tersebut dan aku dapati lebih byk buruk dari baiknya dan mmg sah aku xkn layak utk keseterusnya... lantas dgn tekad dan bukti yg telah kutemui, aku gagahkn diri utk menyatakan keputusan aku pada keluarga.. alhamdulillah mereka mengerti dan tidak memaksaku lg.. terima kasih Ya Allah.. kire dh selesai masalah tu... walaupun perkara itu belum selesai dan bila2 masa saja keluargaku boley berubah hati semula, namun aku panjatkan pada Allah moga mereka tetapkan hati sepertiku yg mmg tidak mahu menyertainya...
hehe... maaflah menarik kalian dlm masalahku pula... insyaAllah selepas ini AK akan kembali menjadi seperti biasa yg ceria...hehe~~


hope to be ceria again... heheeheh~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails