~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, June 15, 2010

~Selamat Pengantin Baru Teman2 Yang Jauh~

Salam...
entry ini khas buat sahabat2ku yang baru melansungkan pertunangan dan perkahwinan pada bula Mei dan Jun ini... khas buat
~Ernie Zuhaili (SKMM & SMKDOB)
~Asmahani (MRSMBP)
~Izni (UMT)
~Shidah (UMT)
~Amni (UMT)
~Kak Ayu (my cousin)
~Mira (KMK)
~Norma (KMK)
~n sesiapa lagi yg baru melansungkan pertunangan dan perkahwinan.. tahniah kuucapkan...


ernie n tunangnyer, adi haikal~

asmahani n pasangannya~

Wan Nor 'Izni dan pasangannya Mohd Irwan Shah

Amni Ariffin dan pasangannya Mohd Taqiyuddin Ahmad

Shahidah Ahmad dan pasangannya Ismail Abd Wahab

Amirah n pasangannya...


norma n pasangannya~~

Kak Ayu n Abg Izzad... eh ade Pejal Tahir!
hehe... smoga berbahagia hingga ke akhir hayat n berkekalan smpai syurga hendaknya.. amin~~~
maaflah sbb byk majlis yg aku xdpt pegi esp kt area pantai timur...

sbnrnye mmg sume majlis ni aku rncng n pegi, tp ade hlgn yg xdpt dielakkan, mostly sbb kekangan duit..
ye la, tetiba je henpon rosak, kene beli henpon bru, abis duit blnje aku nk pegi klate..huhu.. hehehehe...

dgn ini aku ingin meminta maaf pada teman2 yg aku xdpt hadiri majlisnya.. aku kn sentiasa mengiring doa agar perkahwinan kalian berkekalan hingga akhir hayat..amin~~~

p/s: ble dr sndiri nk smpai jodoh ni? hehe.. xpe blom ade jodoh.. huhu...

2 comments:

~ iza ~ said...

salam ella..
takpe..jgn risau dik..
nnti bila tiba time ella, msti tambah meriah :) sbb kwn2 pegi ngan hubby masing2..laagi ramai..
tu tak termasuk lg org cam akak, dtg bertiga kat mjlis ella..
so, no worries k..

Aliesha Kirana said...

thanks kak iza.. u always brighten my days... heheeh~~

Related Posts with Thumbnails