~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, August 25, 2010

Blogger Artis yang Patut Kita Jengok~

 Salam semua..
entah kenapa, suka sgt baca blog artis ini... AK rase blog dia berisi, dia bukan cakap2 kosong merapu bergosip ntah hape2... tp blog dia penuh kata2 bermadah.. hohohoh...

ble AK view blog ni, AK xkan sngka blog ini kepunyaan seorang pelakon lelaki yang dikaitkan sebagai artis moden dan urban.

gaya bahasa yang digunakan pun adakalanya tersusun dan penuh ejaannyadan perkataan inggeris dicondongkan.. kalah ayat kita hahaha... AK pn sllu guna shortform .. hehe.... barulah AK tahu xsemua artis bercakap selamba.. ada juga yang hemah tuturnya.. oh boleh bikin AK jatuh chenta.. hahaha.. joking.. xmo la.. muka artis ni cam abg ipar AK.. ahahah~

meh AK bg contoh ayat die meh~
Setiap kemarahan yang terpacul,
setiap herdik yang timbul,
setiap garangnya kata,
setiap bengisnya suara,
percayalah itu kasih jawapannya.


Biar aku marah yang menunjukkan kau salah, yang kau rasa hiba.
Yang bikin kau tunduk dengan kelalaian kau.
Yang bikin kau hampa kerana tidak menepati permintaan perhubungan.


Tapi percayalah, hakikatnya bukan kau yang tidak sempurna, tetapi aku.
Aku yang kekurangan sini dan sana, kerana itu lagak ku begini.
Kau cukup sifatnya dari mata aku,
dari hati dan jiwa,


Kerana kau ku angkat setinggi - tingginya, sempurna setiap adanya.


Aku tak mampu menulis puisi cinta buat kau,
kerana hebatnya kasih kau,
Aku tenggelam dengan perkataan ku sendiri.
Tidak ada satu perkataan pun yang mampu menggambarkan hebatnya kasih.
Walau perkataan mula.


dan saat ini kau tiada, aku lemah menagih kewujudanmu.

lihat2.. terus AK cilok satu entry die kt cni.. mampus kalu die marah.. sori sedara.. cilok utk promot belog sedara jer.. heheeh..

sape dia? sape? eheheh~

mesti ramai dh tahu ni.. heheeheh~


alamak tercilok gambar pulak!
okla.. AK citer sal Zahiril Adzim la.. heheheheeh... meh jengok kt ~~> SINI

p/s: eh tetiba macam buat segmen jelajah blog Abg Ben Ashaari pulak.. hahahaah~

5 comments:

Kie-yu said...

belog artis sng je femes kn
boh nuff bleh kaya tu
hehe :D

nabilah_2908 said...

bila baca nama dia...mg tk kenal..bila dh masul blog dia..tgk gmbr2 yg lain..

baru la kenal...pelakon cite merah putih tu kan..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN PART 2

aliesha kirana said...

KieYu : btol tu...leh dpt riban2... heheeh

nabilah : btol tu nabilah.. hehe..nama dia sedap kan?

PinQib said...

femes gk pelakon sensasi ni yer?


Kek beluberi free~!
Men suck!!!
Keyword 18SX

diraja22 said...

layan je..

Related Posts with Thumbnails