~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, August 20, 2010

Ulasan Epilog Syurga Cinta Ep 9-12

Salam semua~~

comey Mia pkai tudung kn.. hehehe~

cam biase setiap ari Jumaat AK nak citer sal Epilog Syurga Cinta ceh ingt nk bg tazkirah.. hehe... ok meh kita mulakan~~
nampaknya konflik makin bertambah, Hanafi dan Farina tu biarkan jelah kt dorg yer.... hahaha.. yg penting lakonan Hanafi kaku laa.. adeh.. xpe2 Hanafi, bykkn bljr lg.. ceh cm juri dah AK ni~~

kita masuk bab Jasri pulak, Jasri dah kehilangan tunang die, Ita yang meninggal akibat kanser, tp Ita pn smpt lagi pesan kt Siti supaya terima Jasri sebagai suami.. adeh saje nak bg konflik pulak.. adeh2.. eheheheh... tp cian gak kt Jasri, last2 die dah membawa diri entah ke mana....

part Mia! adus!! Mia terlalu comel untuk diperkatakan lagi.. huhuhuhhu... manja kiut.. adusss... comel giler~

cian kt Mia kn.. die nak sedekah, tp last2 kene pukul ngan mak dia.. sayu je Ak tgk ble dia ckp "Bang, balik la bang~~" (T_T)

pastu Irham, hmmm.... sbb dituduh bapaknye sbgai org yg sebarkn skandal, die dh dipecat... cian Irham.. ceh tetiba lak jd ske kt Irham.. hahaha... walopun playboy tu masih ada, tp Irham dh nmpk dah nur2 nak jadi baik tu.. owh i loooiiikkkeee~~ eheeheh~ semalam die tdo kt Teratak Syurga Cinta kn... then dia sakit kepala sgt2... tp yg pelik  tu part Siti panggil Lan, pastu ble Lan dh sampai hilang pulak Siti.. cm pelik je kn, cam tak patut huhuhuhhu... akward di situ, huhuhuhhu~


Siti Syuhada, owh biase laa manis jer.. tp adik AK ckp (juri kedua hahaha)~ mase Zerra (Sue) tegor Siti kt pantai tu, Siti macam sombong jer.. huhuhuh... muka Siti cmtu kot.. heehehhe~

overall citer ni BEST! AK mmg tggu punya.. heeheheh... so kepada semua... tgk laaaa~ kalu dh terlepas masuk je www.tv3.com.my k..heheheeheh~

10 comments:

wana said...

heee, saya pun sukaa cerita ni. :)

a d r e y n i e e l i s y a said...

adeh..
banyak betul tertinggal crita ni..'huhuhu...
clash ngan waktu bbuka.. tu la pasal..
;(

aliesha kirana said...

WANA : BAGUS2..SAMA~HEEEEEE~~

ADREYNIE : OWH, AK SMBIL TGGU BUKA SMBIL TGK, ABIS CITER TERUS MASUK WAKTU..HEHEEH... BEST! KALU TERTINGGAL MASUKLA TV3.COM.MY K.. HEEHEH~

hazman aka species1980 said...

sonok layan tengok si mia yang comel itue...

kisahsensasi said...

tak tau la naper.. masih belum boleh terima lakonan si rafidah nie...

nabilah_2908 said...

sy suka waktak jasri...nth kenapa bekenan sgt tgk dia dlm cerita ni...baik jer muka dia..hehe.. :)

aliesha kirana said...

hazman : btol3..comel sgt..heheeh

kisahsensasi : hahaah,,die baru bljr..maafkn je la..hehehe

nabilah : hehe..btol2..cm sweet je kn..baik jer.. kalu dlm citer lain rase nyampah kt dia..ahaahahaa

dyanamastor said...

wahhhhhhhhh...ramainye follower ella skrg...bgus2....

teruskan berblog...anyway..dyana pon follow citer ne..tp honestly, bykkkk giler kelemahan dlm citer ne..jln cerita n skrip kurg kemas huhu...tp memandangkn minat kt adik mia, dyana lyn je hahahah

Anne Boleyn said...

huhu mesti rmai nk tngok cite ni sbb nk tngok adik mia yg comel ni kan.

aliesha kirana said...

dyana: ala.. skit je dyana.. heeheh...
btol2..mmg byk kelemahan.. tp sbb adik mia tu cute sgt.. so mmg melekap la depan tv.. hehehe...

anne: btol3.. adik mia sgt comel.hehe

Related Posts with Thumbnails