~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, August 24, 2010

Cerita Bulan Ramadhan~

Salam semua...
pejam celik pjam celik dah masuk 14 Ramadhan kan.. cepat sungguh masa berlalu... rase mcm terlalu cepat ia dtg dan cepat juga ia bakal pergi... 
harap2 kita diberi kesempatan oleh Allah untuk merasai nikmatnya Ramadhan lagi nanti.. eheh.. eh cakap mcm Ramadhan dh btol2 nk smpai penghujung jer.. hehe.. feeling terlebih sbb rase cpt sgt masa berlalu~~

 semalam berbuka dengan lauk kedai dan ayam goreng jer, sebabnye mak tak larat nak masak dan anak mak sorg ni malas ke dapur, balik kerja terus mandi, solat, tercongok depan tv tgk Epilog Syurga Cinta.. ekeekekekeee~~

terawih semalam, AK rase penatttt sgt, lutut macam dh menggeletar, ntah la kenapa.. rase xlarat berdiri lama2... mujurla Allah bg kekuatan utk AK selesaikan jugak solat terawih.... nk kata xcukup mkn, dh melantak puas2 iftar td hehehe.. bestfren AK pn dh siap hulur air utk diminum, thanks Arifah.. hehehe... 
kalu pergi bazar ramadhan, sure rambang mata..heheeh~

walaupun syaitan dah terikat, nafsu yg membelenggu kita ni kdg2 wat kita terbabas jugak dari niat berpuasa yg sebenar kan? kalau pergi bazar ramadhan apatah lg, mmg sume rase nk beli, ikut je nafsu nak ape.. naseb bek dh 14 hari kita berpuasa, blm skli pn AK melangkah ke bazar ramadhan, heeheh... mkn masakan mak lebih puas ati.. hehe...

sahur tadi makan nasi goreng, nuget daging, dan kentang goreng.. eheheh... sahur2 sllu xde selera nk mkn mende yg berkuah.. hihihihhi... tp nafsu skli lg skeee kaco AK... kalu time sahur ni, perkara yg paling byk dipulun ialah air.. haahah.. kalu boleh nak minum air sampai muntah... last2 perut kembung dgn air.. konon2 nk minum byk2 sbb xmo bg dahaga.. padahal bulan pose mmg la akan dahaga jugak.. akibatnya ulang alik la ke toilet, ekeekeee~~



oklah, AK nk tido kejap... heehe.. pesanan khidmat masyarakat : tido byk makruh pose.. hehe.. AK nk tido jap je ni.. heeheh~~

p/s: bulan tgh penuh skrg ni.. cantik sgt.. nnti mlm2 jgn lupa tgk bulan yer.. heeheh~ pastu jgn lupa sebut.. Subhanallah!~~

3 comments:

nabilah_2908 said...

hehe..tido time....

sy lk tk boleh nk tido...takut terlajak sampai ke ptg...

pernh berlaku sekali...org ingtkn sy ada kerja luar...rupa2nya tidur kt surau..huhu...tobat xmo tido lagi.. ;)

sleep tite AK... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KAD RAYA

aliesha kirana said...

hehe..dah bangun~~~ tido kejap je... dh siap solat dh...

best r cmtu nabilah.. heeheh..best2...leh tdo puas2..org bkn tau..ekekeekee~

armouris said...

info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung

Related Posts with Thumbnails