~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, August 17, 2010

~Nur Kasih The Movie~

Salam...
owh dah lama AK nk buat entry ni.. dah peram gambar lama dah.. tp xberkesempatan.. huhuhuh.. asik citer sal mende lain jer..

Hari ni AK nak cerita sal Filem Nur Kasih The Movie!~~~

ohooo nur kasih.. ceh tetiba nak menyanyi..eheehhe~
Adam, Nur dan Aidil... apa yang akan terjadi lagi?

pastinya filem ni akan lebih byk konflik. tapi AK rase spoil sgt laaa... inilah perasaannya ble kite dh tengok drama dengan penuh perasaan dan kesabaran, kemudian dah rase seronok dgn ending yg hepi.. tup tup dtg pulak filem yg bakal merubah segalanya... adeh!!

meh layan gambar balik...
nur amina.. yg menten ayu...
tengok tu..budak tu.. sape tu?

mia sara! dan nur amina.. hehe
nur amina lagi xde muka lain dah.. heehehe~
Pengarah filem ni, Khabir Bhatia mmg sgt berahsia tentang sinopsis cerita ni yang bakal menemui penonton pada bulan Mac 2011...
yang AK tau tentang cerita ni ialah.... kalu xmo spoil jgn bace yer.. yg AK tau ada kemalangan keretapi di Jordan dan mungkin watak Aliya lakonan Ayu Raudhah akan mati dlm citer ni, so Aidil akan jd bapa tunggal.

sob sob... (T_T), nape AK perlu tau semua ni.. waaaaaaa!!! tu la AK xske.. sbb ble dh drama dh hepi ending pastu ade pulak sambungan yg cmni.. wuwu.. sedey laa..... nape xleh bg dorg bahagia jer.. wuwu...

takpelah, yang pasti AK tetap akan tggu kesinambungan citer ni sbb citer arahan Khabir Bhatia dan Faizal (er xingt nama penuh..sori..) ni mmg best..hehehe~

ok, sama2 kita tggu filem ni ya... hehe~

3 comments:

sI tEDI said...

tunggu gak filem ini =))

nabilah_2908 said...

kiranya..Mia tu anak aliya dgn aidil la eh..?



jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED SAKIT

aliesha kirana said...

tedi : bagus2..hehehe

nabilah: AK rase mmg anak aidil n aliya, nur n adam xde anak rasenye.. heheeheh~

Related Posts with Thumbnails