~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, August 30, 2010

Kerana Petai Badan Binasa~

Salam semua...

sejak Gengblogger diserang Malware, AK dh ilang semangat pulak nk blogging.. huhuh.. xbest je rase, sbb xleh nk ping.. sob sob... tapi InsyaAllah ada yang membaca lagi kn? huhuhu..hrp2 ada la pengunjung blog pinggiran ini...

semalam AK baru pulang dari kampung, adalah beberapa keping gambar yg ditangkap.. pemandangan di kampung AK, tp blm upload dlm komputer, InsyaAllah nnti ada masa AK tunjuk kt cni.. hehe...

Semalam, balik saja dari kampung, kami berbuka puasa di rumah bapa sedara AK... makan sambal tumis udang petai dan masak lemak ikan.. AK pn xpasti ikan apa, tp isi dia sgt lembut, rasa mcm ikan patin tapi byk tulang.. huhuhhu... ulam petai dan sambal tempoyak... ish cerita tentang makanan pulak...

sambal udang petai

AK sbnrnye pantang makan petai, mulalah perut nk memulas-mulas... makan sebiji petai pn dh cirit birit.. haha..adoi.. tu laa..semalam melantak byk2, tgh asyik menaip novel, perut memulas.. hahahaha...

petai oh petai
sahur tadi dah xberani nk mkn petai, takut pegi keje sakit perut pulak.. tp skrg ni pn AK rase xselesa... sbb mulut ni bleh rase bau petai.. padahal mkn mase bukak pose semalam jer.. ades.. xselesa tol..

akhir kata terimalah pantun dari AK~~

kerana pulut santan binasa
kerana petai badan binasa... (T_T)

p/s: kalut punya pasal, tertulis entry ni dlm blog Penulisan AK.. adeh2... kene buat balik post ni.. huhhuhu~

5 comments:

Kie-yu said...

hehe :D
bukan kerana petai badan bbinasa ni AK

kerana petai perut binasa
*sebok je nk modified pantun org*

aliesha kirana said...

hehehe...
btol3 tu kieyu.. sedap kieyu wat pantun..heheeheh~

-shaa bonitaa- said...

sedapnye kak! ishh terliur dow~~

nabilah_2908 said...

hehehe...petai dgn AK tk ngam la tu.. ;)

AK jgn la risau...ada jer yg sudi ke sini..baca cerita AK... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
WAKTU TIDUR

aliesha kirana said...

shaa : mmg sedap, tp pastu seksa..huhu..

nabilah : hehe..thanks nabilah.. i know u r one of them..hehe..thanks sgt!

Related Posts with Thumbnails