~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, September 23, 2010

Pengaruh Fasha Sandha pada Chinta~~

Salam semua!!

hmmm, sedar tak sedar, hari ni Epilog Syurga Cinta dah episod last.. huhhuhu..bakal merindui keletah Mia Sara.. terpaksalah tggu citer NurKasih The Movie pulak utk tgk die, kalau die xberlakon citer lain dh..huhuh

eh eh.. tapi bkn nk citer pasal ESC @ citer NKTM kt cni hehehe.. AK nk citer pasal citer terbaru yg akan gantikan citer ESC.. citer pe? Citer Chinta...


ape yang AK nak citer pasal citer ni? sinopsis...oh no no no.. teheee... AK nk citer pasal respon citer ni je.. hahahaha.. semalam AK tgk kt FB, terkejut gak tgk respon2 peminat ni semua..hahaha..

meh kita usha baik punya...


sampai tu je yg AK smpt amik.. tp cuba baca satu2..kebanyakan komen yg tak baik.. sebab pe? sebab Fasha Sandha berlakon.. huhuhuh...

AK pn rase xdelah akan tggu citer tu macam citer ESC... sbb mmg xminat Fasha.. tp AdyPutra ok gak kn..hehehe... hmmm... cmtu sekali pengaruh Fasha pada cerita ni kan.. hehehe.. kita tgk je lah.. ramai tak yg akan ikut citer ni..

yg penting petang ni xleh terlepas tengok Epilog Syurga Cinta final!!!!! AK hrp Irham dengan Syuhada, dan Xerra bg kat Jasri la..hahahahah~~~

5 comments:

nabilah_2908 said...

lepas ni..sure producer xmo amik fasha lagi...sbb ramai yg tknk tgk..huhu...

fasha kata ; ada aku kesah....

hehehehe...

minat adi putra juga..tp penampilan terbaru dia..tk berkenan la..cuba dia buang segala jambang..misai...nah.....sngt menawan hati...la..la..la..(^_^)

p/s: AK rasa CT kwin juga tk dgn irham..??

jom ke APA KATA HATI pulak,
RAGAM MANUSIA DI PETROL STATION

aliesha kirana said...

tu la ady tu..kemas skit lg ensem kn..hehehe..

AK rase Siti ngan Irham sbb AK harap cmtu..hahaha... mintak2 laaaa... dengan Irham..heheeh

Kie-yu said...

agaga :D
nasib ko lah fasha!

ESC musti tgk !!!

PinQib said...

tu la,,. macam bes .. ada mamt henseem dalam citer ni

ardinihumaira said...

dni pon suka :D

Related Posts with Thumbnails