~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, September 20, 2010

Selamat Pengantin Baru Gee!

Salam semua...

ini entry khas AK tujukan buat sahabat AK yang melansungkan perkahwinannya pada 12 September 2010, hari raya ketiga.. heeheh..

AK minta maaf tak dapat hadir sebab majlis nun jauh di pantai timur.. nak wat camne, kawan AK ramai area sana.. hhuhuhu~

Selamat Pengantin Baru Nur Rajihah @ Gee ~~ cantik bajunyer kan hehee!

macam ada iras kan? orang ckp ade iras pnjg jodoh..hehehee
ini yg AK paling suka...owh romantiknya katil itu..heeeeeee
Selamat Pengantin Baru Gee, semoga sentiasa dalam rahmat Ilahi. semoga jodoh ini berkekalan sampai syurga, dan dikurniakan anak-anak yang soleh, amin~~~~

p/s: bila buat entry khas macam ni mesti teringat diri sendiri yg belum ade calon..huhuhhu..sabar je la~~

6 comments:

Hizami Rahim said...

cantik katil die.
hehe.
kreatif.
;D

syahira ariff said...

cantiknya warna baju kak gee nie
turn kamu bila pulak?

PinQib said...

ha.. lawa nyer baju kawen dier


Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

aliesha kirana said...

zami : cantik kn.. =)

syahira : cantik kn? hehe...blm ade calon.. (Y_Y)

pinqib : lawa kn? heeeeee

Jihah said...

Ella sayang....tima kasih... rindu ella sgt..ella,baju jer ke yg cantik? si pemakai baju tu x cantik ke?hehehehe

aliesha kirana said...

Geeee!!! rindu gee jugak!!! heheeheh... gee mmg sgt cantik... bertambah cantik pakai baju tu..hehehehehe....

Related Posts with Thumbnails