~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, September 21, 2010

Adikku Jatuh Katil! adehhh~~

Salam semua...

owh tetiba rasa rajin nk menulis lagi sbb nk citer apa yg jadi semalam.. hahaha...

tahu tak, semalam mase AK tgh syahdu sedap tido smpai mimpi2, tiba2 bunyi bising2... terus AK bangun..

tau x ape jadi.. adik AK jatuh katil... adeh2... bkn katil bujang.. dari katil 2 tingkat yg atas tu..hahaha... adeh2... masuk ni dh 2 x dia jatuh katil... terkejut sume org tau... punya lah tinggi...

nak wat cmne, budak buas tido, tp nk tido atas jugak..huhuh.. AK lansung tak berani tidur atas sbb AK ni gayat.. haahha.. naik katil atas pn leh kira brapa kali je dlm setahun..huhuhuhu.. tu pn nk turun takut2..ekekekeke...

lebih kurang cmni le katilnye...
search gmbr td jumpa katil ni.. wah!!! cmbest je... hehehe.. leh sumbat 4 anak satu bilik..hahahahah~

9 comments:

nabilah_2908 said...

erk...adik AK tak apa-apa ke bila jatuh...tinggi tu...hrumm..

jom ke APA KATA HATI pulak,
SERANGAN MALWARE

aliesha kirana said...

hehehee..ok la kot...die cm ok je..tp xtau la kot2 otak bergegar..huhuhuhuh... sadis tol adik AK tu..

SYUHADA said...

katil yg bwh tu memang menarik..hehe..

ardinihumaira said...

dni masa kecik2 bila mimpi selalu jatuh katil sebab ingat golek sebelah tu tak jatuh tapi tetiba jatuh.. sebenarnya jatuh dalam keadaan separa sedar sebab boleh pk jatuh ke tak.. jatuh ke tak.. hehe

aliesha kirana said...

ye ke dni..hehe..mesti tido buas..ekekekeke

PinQib said...

macm mana adik AK skrang?

aliesha kirana said...

ok je die..die ckp xsakit pn..hahaha

mekchu said...

wah.. itu betul buas tu.. tak de penghadang katil tu ke?? hehehe.. sib baik x de apa2...

aliesha kirana said...

ade2.. hehehe.. tp tilam lg tinggi dr penghadang..hahaah~

Related Posts with Thumbnails