~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, September 9, 2010

Ucapan Khas Aidilfitri dari AK~

Salam semua...
maaflah..xsempat nak mengedit gmbr buat kad sendiri.. heehe.. copyright seperti yg tertera ya...

nampaknya dunia blogging dh sunyi la... sebab semua dah balik kampung.. hehehe.. AK pn bakal pulang ke kampung petang ni, maka berehatlah AK dr dunia blogging lebih kurang 4 hari.. jgn rindukan AK ye.. hahhaaa...perasan...


di kesempatan yg masih bersisa ni... AK nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan blogger dan pengunjung blog ini... Maaf Zahir Batin ya! panjang umur kita jumpa lg..

tudung raya, AK blm beli lg ni.. huhuhu.. xtau la sempat ke x.... kasut raya pn xde.. huhuh.. kalau xsempat, AK pakai je la yg lama... xyah membazir.. hihihihi...

Okla...itu saja AK nak cakap.. nak menaip lama2 pn dh xde mood.. mood beraya je ni.. hahahaa~

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Maaf Zahir Batin!!!

7 comments:

syahira ariff said...

comelnya kad raya last
hehe
shamat hari raya dear
=]
actually kan sy kompius blog awk aktif yg mana satu?
blog citra hati ker blog dr tinta?

aliesha kirana said...

hehe.. sbnrnya 2-2 aktif.. tp yg ni blog peribadi, yg lagi satu blog penulisan sahaja dan semua berkaitan penulisan.. ada faham? hehehe..

Selamat Hari Raya! Maaf zahir batin!

ardinihumaira said...

selamat hari ray! sorry body & soul ;)

aliesha kirana said...

thanks dni.. Selamat Hari Raya jugak! maaf zahir batin!

cOnfuSeME said...

selamat ari rya....;)

nabilah_2908 said...

selamat hari raya AK.... :)

syahira ariff said...

oh begitu huhuhu
=]

Related Posts with Thumbnails