~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, September 28, 2010

Menanti Narnia : The Voyage of The Dawn Trader~

Salam semua..

sebenarnya entry ni dah dtaip semalam, tp sbb tetiba je bos masuk balik dah suruh AK buat itu ini, terus tak sempat publish..hheehehe.. so meh kite citer balik hari ni..hehehe

Sabtu lepas mase menunggu tayangan Magika, keluarlah macam2 jenis iklan kt skrin wayang tu.. huhuhhu.. tapi 1 cerita yg menarik minat AK sgt ialah cerita............. Narnia 3.. hoyeah!


baru je beberapa hari lepas AK cerita pasal cerita Narnia kan? tup-tup keluar dah Narnia 3 heehehe..mmg jodoh betul..kui3... xsabar rasenye nk menonton..hope leh la tgk kt wayang..hehe..leh feeling lebih skit..

Lucy dan Edmund.. dah besar pnjg dorg ni..heheeheh~
ahhh...pengsan jap.... charming Prince Caspian..aaaaaaa
ok, kisah bermula ble Lucy dan Edmund serta sepupu dorg ditarik ke dalam lukisan yg membawa mereka ke kapal di Narnia, utk mengikuti pengembaraan bersama-sama Prince Caspian dan beberapa Narnian.. 

erk..sedap lak bunyik Narnian..heheeh.. mereka mengembara utk mencari 7 lord yg hilang ble Miraz mengambil alih takhta.. Miraz tu bapa saudara Caspian yg jahat tu, yg dh mati tu..eeheheh.. kalau xsalah AK..heeheheh~ 

jadi bermulalah pengembaraan mereka berdepan dgn cabaran dan bahaya menuju ke negeri Aslan di hujung dunia...heheeh
 Peter dan Susan tak ikut pengembaraan ni sbb dorg rase dorg terlalu dewasa utk ke Narnia semula..heeheh.. tp AK rase hujung2 citer ni dorang datang gak ke Narnia..heheehe~

hmmm..sbnrnye rasa tak sabar pulak nak tonton... apatah lg tgk Prince Caspian yg makin hensem.. aaaa...heeheheheheh~ sama2 kita nantikan k!!

4 comments:

nabilah_2908 said...

mcm best... :)

skrg ni sy tgk nantikan cerita Harry Potter final episode.. (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAJLIS PERTUNANGAN

aliesha kirana said...

AK pn tggu gak! eheheh..tp kene khatamkan citer start HP 5 dulu..blm tgk..ahahaahah... giler ketinggalan AK ni..kui3

ardinihumaira said...

^__^ bestnya dapat tengok muvi..

zacky ~786~ said...

whoaa.~ kna tgk niee.. best x2... !!

Related Posts with Thumbnails