~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, September 21, 2010

Rahsia Kurus!

Salam semua..

hehehe..ramai pulak yg tanye pasal kawan AK kt entry semalam.. hehehehe... so hari ni meh AK bongkar rahsianye.. hehehe..

sbnrnye kawan AK ialah pengguna Jusmate 5.. huhuh... AK xdibayar pn utk pomot mende ni, tp sbb org dh byk tnye, AK bgtau je lah..heheheeh

keratan majalah...
heheeh...ble minum jusmate, kene la ikut pantangnye ye... kene kuat smgt, baru leh jadi cm kawan AK..hehehe... AK pn penah makan jusmate, tp kejap je sbb xmampu la..huhuhu... turun la jugak beberapa kilo..hehehe..

so sape nk jusmate 5 ni AK galakkan amik, tp kene kuat smgt yer.. ehehhe... dh xleh la nk mkn makanan yg sllu kita makan tu..heeeeeeeeeee

dlm akhbar harian metro
itu je  nk bgtau..hehehehehehe

4 comments:

nabilah_2908 said...

owh..Jusmate rupanya...

jom ke APA KATA HATI pulak,
SERANGAN MALWARE

ardinihumaira said...

oh.. kalau macam tu, ambik yang lain pun tak pe asalkan kena diet dan senam juga.. huhu... dni ingat dia amalkan petua.. kalau makan benda cemtu guna duit banyak.. kawan dni makan jamu mustika ratu langsing betul... tapi dni tak tahan jamu... adeih

aliesha kirana said...

hehe..ye nabilah..

btol tu dni.hhehe

PinQib said...

haha.. best minum Jusmet. rasa oren

Latest entry di:

Manisnya!
Tahi makanan ruji

Related Posts with Thumbnails