~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, September 24, 2010

Ulasan Epilog Syurga Cinta -EP Akhir

Salam semua...


akhirnya cerita Epilog Syurga Cinta dah pun berakhir... terjawablah semua teka-teki kita kan? heheehhe... AK mmg teka Irham tetap dgn Syuhada hehe... sbb AK tau, kalau cite ni xsatukan Irham dan Syuhada, mesti ramai yg marah kan? hehehee...

tapi entah mengapa.. macam tak puas hati la dgn citer ni.. hmmm... byk kekurangan yang dapat kita lihat... hmm.. contohnya, Mia Sara tu mula2 dorg kate anak luar nikah Irham dan Xerra.. tup tup Irham cakap dia penah kawen dengan Xerra... tak ke pelik..

hmmm... AK rase citer ni patutnye dipanjangkan lg sbb byk lg yg belum selesai.. contohnya watak Jasri tak dikembangkan.... Xerra@Sue pulak tetiba je boleh nak kawen dgn Ustaz Riyyan, patutnye tunjukkanlah dulu dlm hati dorg tu dh  berputik rasa cinta ke..hehehe...

yang pasal kisah silam Syuhada pn mcm pelik, hihihi.. sehari je jumpa Irham zaman budak2 dl, dh terbayang sampai tua, xleh lupa.. sedangkan tak pernah berkawan pn.... cuba la buat Syuhada dan Irham tu sahabat masa kecil ke, boleh lah jugak kita paham kenapa Syuhada xleh lupakan Irham kecik tu..heheehe...  ni baru 1st time jumpa dh jatuh hati smpai xleh lupa.. budak2 lagi pulak tu..

apapun, AK tabik sgt pada lakonan Mia Sara.. huhuhuh.. real btol die nangis.. smpai terbatuk-batuk..kesian sgt..tgk die nangis, kite pn rase nk nanges..huhuhuh.. adek Mia mmg teror la..heheheeheh...

ending pn cm spoil kn.. hehehe.. sbb xnampak dorg kawen ke... yg ade cuma penceritaan Syuhada.. xfeeling r cmtu..hehehe.. kene la kwen2 dl ke.. heehehe... 

hmmm...komen cmne pn, citer ni dah habis..heheheeh... selesai... xde lah AK tertunggu-tunggu kalut abis ofis hour terus nak balik.... hihihihhi~ 

p/s: bakal merindui adik Mia..hmmm...

7 comments:

bardboo said...

sy setuju dengan semua yg awak cakap tu...tgok cerita ni dr awal smp akhir pon sbb ada mia sara yg tomel tu..huhu

Hizami Rahim said...

wah.
komen pjg betul.
haha.
lepas ni AK boleh buat drama lah.
:P

aliesha kirana said...

bardboo:thanks sokong AK..ehehehe

zami : yup nk buat! heheeheheh~nk jd hero x?kui3

nabilah_2908 said...

ha..setuju sngt2..

endingnya sngt la bersepah..
ada lak masa nk nikah tu..ct pakai jubah jer..ish..tk proper lngsung..

more boleh lak bila nk nikah masih lagi pegang baju irham....

mcm nk cepatkan jer ending ni..mungkin la juga sbb nk bagi laluan pada cite yg baru nih...haih...kecewa...


jom ke APA KATA HATI pulak,
WATAK ATOK DALAM ESC

aliesha kirana said...

huh..kecewa jugak..teheeeeee~~~

ardinihumaira said...

dni rindu mia :'( huuuuuu mia tolong la berlakon lagi!

aliesha kirana said...

AK pn rinduuuuu jugak.. (T_T)

Related Posts with Thumbnails