~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, September 15, 2010

Sedih tengok Program Lawak?

Salam semua..

tgk x Bang Bang Boom Raya semalam? hehehe... AK tgk part yg org BBB tu berlakon konon2 die nak beli kain ela tukar dgn bubur lambuk tu..

adus.. walaupun berlakon je..sayu jugak ati AK ni..sedih rase.. kalau AK kt tmpt tu, AK belikan je, tp itupun kalau ade duit la..huhuhu..

pastu xde yg sudi tlg, smpailah sorg mamat ni tlg belikn.. sob2..air mata AK dh bergenang tau.. huhuhu..ape la..org blkon cmtu pn leh nangis... hmmm.. tp jejaka itu agak hensem kn? heheh..baik hati pulak tu.. kalau anda baca belog saya, sila mengaku diri anda cepat.. sbb saya dh terjatuh hati dah ni.. hahaahah..

alamak..kontroversi..hihihih... AK gurau je..mau nye laki org, mampus AK kene tibai ngan isteri die..heeheheh~

tp smlm mmg emo skit AK... rase nk nangis je keje.. lepas BBB terpasang tv1..padahal boleh kira brape kali dlm setahun pasang tv1.. nmpk lak kisah org2 tua rumah kebajikan sambut raya... waaa..berjuraian air mata AK..  huhuh.. nasib baik sume org dh tido..kalau x, mmg seksa jiwa raga AK, nak nangis pn malu, tp sakit dada ble tahan air mata..huhuhuh..

malam smlm mmg xlena sgt tido..ntah nape.. rase cm mata tak ngantuk.. tp sbb risau esok keje..paksa jugak utk tido.. hmm..xtau laa nape... xminum pn kopi sblm tido.. mungkin teringat abg yg baik ati tu...huhuhhuh (^_^)~

p/s: kalau btol2 abg tu baca, malu la AK..heheheee~ (^.^)

6 comments:

nabilah_2908 said...

sy pun tgk gak sampai habis...

masih ada lagi rakyat malaysia yg prihatin kan..?

suka part Faizal Ismail kena prank..hehe..nmpk dia ikhlas nk membantu..rupa2nya kena prank..



jom ke APA KATA HATI pulak ;
RAYA PART 1

aliesha kirana said...

hehehe..cian die kene prank... budak tu pn teror blakon cacat..huhhuhu~

PinQib said...

x tengok larh.. alahai rasa nyesal gilerrr


sorry lama x lawat blog


Latest entry di:

Meraba Fatin
Ugutan kepada follower

PinQib said...

x tengok larh.. alahai rasa nyesal gilerrr


sorry lama x lawat blog


Latest entry di:

Meraba Fatin
Ugutan kepada follower

zacky ~786~ said...

sy tgk x2..
,~ taww xPe ciAN FBI ..
die seikhlas hati ckp kt makcik tue..
"klw sy ade masa insyaallah sy dtg..makcik nk cerek baru x "

hahaa..seKaLi tErkna daa.. :P

Hizami Rahim said...

hehe.
tahu takpe.
;)
ada je insan yg prihatin walaupun bukan semua.
:)

Related Posts with Thumbnails