~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, September 8, 2010

Hadiah dari Putrajaya!

Salam semua!

dua hari lepas tetiba je kakak AK call AK di ofis... bising satu rumah sbb AK dpt sesuatu.. kalut lah mereka nak tolong bukakan.. AK yg agak baik hati pn izinkanlah.. so AK dh tahu dari sapa bungkusan itu AK terima sebelum AK smpai rumah...hihihih~

jom kita terjah bungkusan tersebut...

ya itu AK..hehehe~
meh usha dalam pulak..hehehe~

wah ada kad penuh bear!
tgk skit2 dh..heheheeh~
ada ape lagi ek dlm tu.. meh2 tgk...

eh apakah ini?
wah canteeeeekkknya!!!
owh cermin rupanyaaa!
heheheh.. Terima Kasih sgt2 AK ucapkan pada Kak Mimie Azimask sbb hadiahkan AK cermin dan kad tu.. comey sgt.. AK sgt suka.. heheeh... ni sume hadiah sbb AK tlg kak Mimie dptkan 8888 huhuhuh.... tak paham..xpaham sudah..heeheh~

thanks sgt kak Mimie! dapatlah AK tukar cermin AK yg dh uzur tu.. adeh..hehehe~

cermin muka yg dh uzur disebelah cermin baruku..yahooo!
dh dah..cermin dok elok2 dlm beg mekap AK yer..hehe~
terima kasih sekali lagi dan salam lebaran buat kak Mimie dan semua pembaca blog ini..hihihihih~

7 comments:

ardinihumaira said...

bestnya dapat hadiah :)

Sylarius said...

Woah, comelnya present-present tu :-)

nabilah_2908 said...

sy faham...pernh baca n3 pasal visitor ni kt blog dia..

tahniah AK.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUAT KALIAN SEMUA

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

hehehehe tq ... suka AK suka hadiah nie.. :D

aliesha kirana said...

dni.. best2..hehe

sylarius : eheehe..sgt comey

nabilah : hehehe..paham bgus..huhuhhu

kak mimi : suker sgt!

Hizami Rahim said...

wow.
dapat hadiah.
nak!
haha.
:P
slmt hari raya!

aliesha kirana said...

hehehe..xleh2 ni hadiah Ak..hahaha~

Related Posts with Thumbnails