~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, September 3, 2010

Semangat Yang Hilang~~

Salam semua..

ada ke yg tertanya nape Ak xpost entry lg? huhuhu.. xde la kot... AK bkn merajuk, cuma mungkin masih ada sedih dlm hati.. ahhh..biarkan semua itu.. AK dh xmahu ingt... yg penting dunia penulisan dan blogging ni ialah mende yg AK syg so AK akan tetap teruskn berblog dan menulis...

just 4 now, AK kene cari kekuatan dulu.. kepala tengah kusut.... sedih blm hilang... nak cerita perkara yg best pn dh hilang mood...

oklah, dh melalut... nak buat entry lain dah terbuat entry emo pulak ish ish ish... huhu.. (T_T)

xpelah, cuma sekali lg AK nk mintak maaf kepada sesiapa yg pernah terasa dengan AK dlm blog, dlm penulisan AK dan jugak dlm dunia sebenar AK.. AK mintak maaf sgt2....

mood beraya pun dh hilang sbb kene kerja sehari sblm raya, sekarang mood menulis jugak dh hilang.. Ya Allah, pulihkanlah semangatku....  (T_T)

4 comments:

~ iza ~ said...

alahai, nape ni? akak ada terlepas pape ke ek sblm ni? adat la berblog ni..rambut sama hitam, tp hati blm tentu..
sama la kita, still keje sehari sblm raya..nnti kita geng2 ye..takmau sedih2..tetap dpt raya kan? :)

aliesha kirana said...

huhu.. xde pape la kak iza, ada mslh kt blog lagi satu.. bkn kt cni.. mood terus down..huhuhuh...

yer baik! kite geng! eheheheeh~

nabilah_2908 said...

hope mood AK cept kembali spt biasa..
tkpe la...take ur time... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DOA QUNUT

aliesha kirana said...

thanks nabilah..ehehe~

Related Posts with Thumbnails