~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, December 20, 2010

Buzzer Beat : Bila Wisel Tamat Berbunyi~

Salam semua!

tajuk tak tahan.. hahaah.. mcm tajuk cerpen dh AK rase.. hehehe... hmm..citer Buzzer Beat dh abis tayang kt 8tv. huhu.. penat AK menunggu siang malam.. eh tunggu tiap hari Ahad sanggup tak pergi kluar mana2 n sanggup larik balik cepat2 dari kenduri semata-mata nk tonton cerita ni...


Selepas berhempas pulas menonton..haha.. cerita ni dah habis Ahad lepas. tamatlah penantian AK.. best mmg best! heeheh.. especially ble bf AK berlakon..heheeh~

perkenalkan..ni bf AK.. Yamapi.. hehe~
paham x carta ni? hahaah.. buat2 paham je la..


ini hero n heroinnya.. AK ok je dgn heroin ni.. tp adik AK xsuka.. dia suka Maki Horikita lagi dari Keiko Kitagawa ni.. kui3..

terjumpa kartun ni.. cm lawa walopun tak paham.. hahha~

ok! ini sesi mengenang kembali je citer ni.. sblm AK tumpu pada citer He's Beautiful tiap malam 8.30 malam..kui3..
overall citer ni best gak tp not my feveret sgt.. eheeheh~ lagi ske Yamapi dalam Nobuta Wo Produce, tp citer tu sedih sbb cinta tak berbalas.. yg ni kira berbalas la.. hahahah~

yg terlepas citer ni, donlod la kt tenet ek.. hahahah~

2 comments:

PinQib said...

budak ni x habis4 ngan YAMAPI dia. hehe
hensem gakk
| Pointer exam 3.99? Yay! | Baby ROBOCOP |

E.d.Y said...

heroinnya cun jugak..huhu

Related Posts with Thumbnails