~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, December 6, 2010

Day 10 – A photo of our favorite place to eat.

Salam semua..

meh AK sambung mende ni kejap.. tehee.. hmm..favourite place? haha.. AK rase ini pun feveret orang lain kot.. lalala.. tentunyaaaa KFC!!!

 biarpun keluar bersama family...

gelojoh tol adik2 ku.. haha
 mahupun bersama sahabat2 terchenta..


kfc tetap jadi pujaanku.. pilihanku sampai tua.. lalala..

sebabnya...


ayamnya yang enak lazat rangup....


mahupun side menunya yang lain.. tetap bikin hati wa cair derrr...


kadang2 benda yang sekali sekala muncul pun ada, tapi tetap sedap kebaboom..

oh KFC mmg our favourite place kan? sedapnya hingga menjilat jari.. lalalalaa~

5 comments:

ardinihumaira said...

lama nye tak mamam ayam kepsi ni :D

Ain Zulaikha said...

rajin nya buat benda ni eh... huhuu pa2 pun sedap lah kfc.. dah lama tak makan..

nabilah_2908 said...

KFC mmg best...tp kan..rasanya macam dah lama jer tk makan..huhuh...

jom ke APA KATA HATI pulak,
AKU TAK BODOH

BLADE EDGE said...

salam...

syoknya makan ramai2..

lps ni xde ke plan ke RFC pulak? ni keluaran HPA yg famous dgn kopi radix tu...

try la, at least sokong produk tempatan...

HaFizaH aYu said...

singgah cni jap..nk mkn khepc bareng2

Related Posts with Thumbnails