~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, December 10, 2010

Bersyukur atas Perubahan Mereka..

Salam semua!

owh tetiba ada mood nak bercerita.. eh bukan bercerita, lebih kepada memberi pendapat. heheeh~ ada tengok tak Wanita Hari Ini Selasa yang lepas? pasal penghijrahan.. hehe..

rasa senang dan sejuk hati bila lihat perubahan mereka. Farra bagaikan puteri, Ashraf Muslim dan Amer Munawer.


owh teringat zaman kt kolej matrikulasi dulu, kwn AK sorng ni mmg minat gila kt Ruffedge sampaikan pemakaian die pn mmg hip hop abis laa.. n anggota ruffedge yg die paling minat ialah Amer sampaikan org panggil dia Amer Munawer..  dan dia seorang perempuan.. (-_-') seyesly..

alhamdulillah, lepas lama menyepi, AK terjumpa amer semula..echewah, mcm jumpa berdepan pulak AK ni..drama btol..haha.. xdelah, sebelum kemunculan amer dlm WHI tu, AK dh terjumpa FB die yg menunjukkan dia dh byk berubah, dah warak n menyanyi lagu nasyid dan ketuhanan.

sejuk hati, dah la orangnya manis.. adusss..jatuh hati..aduss..help help...

pastu pasal ashraf muslim pulak, lepas die mula belajar ilmu perubatan Islam, dia dh makin byk berubah. semakin sejuk mata memandang. lembut tutur bicara..heee~


terus mereka di atas ni menjadi jejaka pilihan hati AK.. haahha! aci x?

AK sgt bersyukur dgn perubahan mereka yang menuju ke arah kebaikan, artis lain ble lagi ek? sama2 kita doakan ek..

 ble lihat perubahan ashraf muslim skrg ni, terus tergambarkan ustaz amirul dlm puaka niyang rapik.. heheeh.. mmg sesuai la imej ni dgn seorang ashraf muslim.. heheeh~

p/s : bakal menulis cerpen tentang ashraf muslim..haha.. sape mau baca?

3 comments:

AiDa AzRyN said...

sgak btol ashraf muslim an?^^

eiela said...

suka jjugak perubahan ashraf muslim tuh, memang sejuk mata memandang. dia pun banyak dapat tawarn berlakon jadi ustaz kan.

Contest Erti Cinta

Sofia Karim said...

me too!! dah mula suke AM

Related Posts with Thumbnails