~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, December 23, 2010

Sarapan Itu Penting.. Cehh Skema~

Salam semua!

AK tak sarapan hari ni.. huhu... sedey.. pagi tadi hujan lebat.. pastu AK gagahkan diri jugak pergi gerai mami tu, nak beli nasi lemak..

terliuq ayaq lioqq~

sampai je kt gerai dia.. tup-tup dia cakap...

"Nasi dah habis la.. kene tunggu lambat sikit...."

AK tgk jam, mcm dah tak sempat nak tunggu. tp tunggu gak la.. tapi tunggu punya tunggu, bas yang muncul dulu.. jadi terpaksalah AK say bubbaaiiii kat nasik lemak...

masuk ofis lak, abang despacth yg sllu boleh pesan nasik lemak kt dia, tak masuk2 smpai dh dkt kol 10 baru masuk.. nak mintak tlg pn dah tak tergamak. (-_-")

lepas tu manager yg sllu AK mntk tlg belikan pun hari ni keluar tak tanya hape2.. sllu die tnya nk pesan tak.. hari ni dia tak tanya.. (-_-")

maka dengan penuh seksaan, AK haross menunggu waktu makan tengah hari dgn sabar.. tsskkkkkk~ (Y_Y)

p/s : sebolehnya jangan skip sarapan ye kawan2! AK terpaksa..huk huk...

3 comments:

..hizamirahim.. said...

hehe.
so, makan tengahari je la jawabnya.
XB

ardinihumaira said...

cedapnya nasik lemak :D

Prince Halilintar said...

yup..stuju sarapan tu sgt penting..jgn biar perut kosong..ehehe

Related Posts with Thumbnails