~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, December 1, 2010

Jatuh Cinta Sama Putera Katak!

Salam semua!

busy skit today...tp yg main reasonnya sbb bos ade kt ofis..duduk dekat lak tu.. nak mampusss kalu AK update blog..hahahaah...

oh meh nak cium skit katak ni..lalalaaa~

owh ok2.. nak citer ni... jatuh cinta sama katakkkkk!!! ahahahh~  ahaahah...Putera Katak.. lalala...xdelah main2 je..

AK ske tgk katak dlm citer Putera Katak tu..haha.. semalam saje la layan lagi.. oh hooo..lawak gila..lawak guling2 AK tgk prangai katak tu.. kalu cmni, bukan nora danish je boleh ckp katak tu comey.. AK pn kata katak tu comey weii.. mmg pelakon terbaik rr.. haahah...

part paling lawak, mase dia soh Upin n Ipin (hamster belaan Tina) pergi tido.. jgn dok asik main roda je.. haahha..lawak2.. pastu bila kucing tu kacau katak tu, die menjerit mcm nyah. hahahaha..lawak weii!!!

terus suka sama katak itu.. lalaala..nak bela sekor laa.. teheee~

4 comments:

nabilah_2908 said...

senyum sorang2 bila bc n3 ni..sebb terbayangkan episode semalam..

nora danish sngt..sngt comel kan...? kakak dia...mak ayah dia dlm cite tu pun kelakar..hehe...

tp...sy masih lagi tk mampu nk tgk katak tu lama2..(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG KEMAS

siti nurkhijah said...

tak tengok pun... tengok tajuk ja sbb anak nak tengok kartun...
lagi tak tido budak2 tu susah nak tengok chanel len..

cam best ja crita ni, lawak erk?

aliesha kirana said...

haahaha..best kan nabilah!!

kak ct: best citer ni..lawak..ahaha..tp merapu la skitt

PinQib said...

menci la citer dia. macam poyo giler semua3 yang ada atas 'planet' lain tuuu

Related Posts with Thumbnails