~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, December 29, 2010

Geram dengan Manusia Perosak yang Rosak Akhlak!

Salam semuaa!!

pening dgn sikap segelintir manusia ni.. hmm.. tahu tak, pondok telefon dekat tmpt AK tunggu bas, dibakar orang. gila ke hapa org ni semua?


habis ranap!

tgh ar ni, tahu laaa dah kaya, dah ade henpon blackberry bagai, tapi janganlah rosakkan kemudahan awam, xmengganggu hidup orang pun, lagi memudahkan ada la..

kenapa masih wujud orang cmni eh? xboleh tgk mende elok2.. telefon ni baru je dipasang beberapa bulan lepas, dah ada yang tak puas hati. telefon ni ganggu perniagaan henpon ke? xde pulak..die ganggu laluan kau ke? xde kn? so kenapa nak bakar? apa motif?

nak cilok duit dalam tu tapi xdpt? motif tu mungkin boleh jadik la.. tapi AK pn xpasti, mungkin gak ada je yang gatal tgn, memang semulajadi dia merosakkan mende ni sbb dia sendiri dah rosak akhlak!  ahh geram amat.

memang la AK xguna sgt telefon ni, tapi AK kesian kt org yg guna. ada je lagi insan2 yg masih setia guna telefon awam, yang tak mampu nak beli henpon secikai nokia 3310 sekalipun.. aaaa ni yg AK rase sadis ni.. geram!

moga orang yg buat ni dpt pembalasan setimpal.

p/s : sllu guna tiang telefon ni sbgai cermin smtra tunggu bas. sedey... (T_T)

6 comments:

nabilah_2908 said...

aduahi..menyedih kan lah..hrumm...puas la kot hati dia dpt bakar telefon ni... ;(


jom ke APA KATA HATI pulak,
GOOD LUCK MALAYSIA..!!

aliesha kirana said...

kannn nabilah! sedey...

Cik HaRiZa said...

ape jenis la org nii...
benda mcm ni pun nk bakar...
nnt bile die urgent, kne pkai tepon awam, die plak yg kne mcm ni....
tak dpt nk call..

Ain Zulaikha said...

entah apa tujuan dia orang buat mcni..

PinQib said...

GANAZ NYER ORANG CAMNI

ardinihumaira said...

isk3...
sampai ati betullah

Related Posts with Thumbnails