~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, December 22, 2010

Hadiah Buat Yani Tercayang!

Salam semua!


ini adikku, Yani.. hoho.. Isnin lepas birthday Yani yang ke 11 tahun.

ni gambar die tahun lepass
ini gmbr raya tahun ni..
nampak tak bezanya? dia dah nak sama tinggi adik AK lagi sorang tu.. baru darjah 5.. (-_-")

kang dah masuk zaman remaja, dia dah lagi tinggi dari AK..aiyoo...

hahahaha... sronok die dapat hadiah tahun ni...

mak AK bg rubix cube sbb die mintak nak mende tu...

adik AK, Liya bagi die kasut mcm yang gmbo atas skli tu...

kak AK, KakLin mama Auni bg gelang tangan...

ayah AK bg kelengkapan sekolah..hahaha

AK bg kolam berendam. (-_-")

sebenarnya dok pusing satu pasaraya sambil pk hape la nak beli kat dia.. pastu jalan2 bhgian mainan tu, ternampak laaa kolam tu..

lebih kurang cmni ah..hehe

adik AK mmg pernah mintak nk mende tu tp xpenah km hiraukan.. last2 AK tunaikanlah hasrat die yg satu tu.. walopun spatutnye AK dh kene layan die mcm remaja bukan lagi budak2.. sbb umo makin meningkat..erk!

7 comments:

..hizamirahim.. said...

hehe.
nape beli benda tu ?
dia kan da nak besar tu.
XB

aliesha kirana said...

sbb err...sebab...err... AK xde sbb..hahaahah.. sbb die tu mcm budak kecik lg kot..walopun dh besar..dpt hadiah tu terus die menjerit kesukaan n xsabo nk berendam..hahaah~

KizZ said...

Wah....dapat kolam renang..
kiz masa kecik2 pun xpat tau..
besh2..

Jom sini,
5 Cara Blogwalking cam besh

PinQib said...

suke la pasni yani mandi

dia minat pink eh.. tomeiiii

Prince Halilintar said...

hepu befday pada adik AK..

boley la prince pinjam kolam tu ye..haha:p

nabilah_2908 said...

bila Yani nk berendam..nk join jugak...hehehe.. :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
PINGBOX

ardinihumaira said...

wahhh..
bestnye wat mandi manda.. dni nak tumpang sekaki la :D

Related Posts with Thumbnails