~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, December 3, 2010

Godek2 Draft Saya~

Salam semua!!

ngeh ngeh ngeh


huhu.. tadi tgk draft AK.. aiyark! byk pulak yg tertangguh.. kebanyakannya entry utk join contest. siap ada yg dh tamat tempoh dah haha... haru betul.. budak pemalas ni mmg nak kene sekeh kepala kan? haha.

contest pulak bkn yang senang2.. ade 2 contest cerpen. thanks to ZafiraNabilah yang mengrekomenkan  eh ade ke ayat cmni?  AK utk buat contest ni. tapi blm ade masa n idea nak mengarang lagi.. tehee... kenelaaa delay dulu...

pastu ade gak entry dari tag, yang tertunggak, xde lah banyak sangat. tapi sebab memerlukan karangan yang panjang dan AK blom bersedia nak buat. maka biarkanlah ia di dalam draft dulu.. heheeh..

ade jugak entry yg dah basi.. hahaah.. maka dengan tidak semenggahnya, AK pn delete la.. nak cerita pun benda dah basi... contohlah macam nak cerita pasal makanan 3 bulan lepas, makanan tu skrg pn dh kluar dari perut, dah jadi baja gamaknya, dah tumbuh dah pokok renek. hahaahaha.. eiii kotor lak contoh ni.. haahah...

maka segalanyaaaa telah dikemaskini dan AK berjaya mengurangkan jumlah entry draft AK dgn harapan entry yg dikekalkan di dalam draft itu bakal AK siapkan.. heeheheh..


3 comments:

zacky ~786~ said...

hahaaa.. pokok renek ??

weeee.. yerkk.. :PP

~SukEMakAn~ said...

samala kite AK
banyak gile draft
konon konon nati nak siapkan
tp sampai ke arini xde mase nak buat
hehe~

Sofia Karim said...

sll tinggal draft kosong.. hehehe..

Related Posts with Thumbnails