~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, December 3, 2010

Sedar tak Sedar...

Salam semua!

hmmm... sedar tak sedar masa dah cepat berlalu kan? sekarang dah masuk bulan 12, dan pejam celik pejam celik akan masuk tahun baru 2011. ahhh... terlalu banyak yang belum AK gapai dalam tahun ni.. huhuhu..

tapi tau tak, sedar tak sedar....

~Sedar tak sedar, adik AK, si Yani yang dulu kecik kemetot dah jadi tinggi, baru darjah 5 nak masuk darjah 6 dah nak menyamai ketinggian adik AK, si Liya yang dah berusia 17 tahun. beza betul die tahun ni dgn tahun lepas...

~sedar tak sedar, adik AK sil Liya yang dulunya asyik dok tengok tv cerita cina la, korea la, skrg asyik concentrate study.. SPM maa... hahaha..
~sedar tak sedar, Auni anak buahku dah pandai sebut mama... ble die nak sebut mak ngah pulak ek? hahaahhaha
~sedar tak sedar, dh hampir setahun AK kerja kat ofis ni.. bila ntah mahu berhijrah ke tempat lain? kui3...

~sedar tak sedar, umur AK dah berganjak ke angka 24 tahun, dah layak kahwin, tapi belum ada yang punya.. lalalala.. xpe2, jodoh di tangan Allah.. hehe
hmm...sedar tak sedar kan? lalalalaaaa~

5 comments:

Kie-yu said...

tak lama lagi 2010 akan tinggalkan kita
sekejap je mse berlalu kan
betul kata AK :)

AiDa AzRyN said...

geram tgk auni tu.. comel lah! :)

Lizzie Yasmin said...

mmg cepat betul masa berlalu.. kadang - kadang tak sedar pun..

nabilah_2908 said...

ha'ah kan...kejap jer masa dh berlalu...

aman AK tahun ni mcm mana...dh tercapai ke...?

sy punya azam...1 pun tk tercapai...huhuhu....

jom ke APA KATA HATI pulak,
GIULY SI DEMOK

aliesha kirana said...

aida : makngahnya pn geram la..hahahaah

lizzie : tu la pasal.hehe

nabilah : haha..mcm xtercapai je..tp ade la gak yg tercapai..teheee~

Related Posts with Thumbnails