~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, March 14, 2011

Kau Pergi Jua.. Keli Limbatku T.T

Assalammualaikum semua!

baru je AK dok cerita pasal dia. hari ni dia dah pergi buat selamanya.. sobsss! T_T

waaaa sedihhh!!!


kan AK citer aritu, ikan keli AK lompat dari balang dia. pastu dia ok, hidup elok. cuma sejak dipisahkan dari ikan emas tu, dia dah tak lalu makan. mandomm  jer.

pastu pagi tadi AK jengok dia. cm diam jer. risau gak dia dah mati. AK ketuk-ketuk balang, dia tak bergerak lansung! AK risau dah. pastu AK bukak la lampu, pastu gerak2 sikit balang dia. last2 dia gerak balik. fuhh! lega.

tadi dalam kol 3 lebih, adik AK sms.. sobs. bgtau pasal ikan keli dah mati. waa! sedeyla. kami bela dia dari kecik smpai panjang cmtu.. wuwu.. fuhhh redha AK!

sedey ni.. tgh mood sedih. wuwu...

Semoga ikan keli AK akan berada bersama ikan-ikan lain di syurga. moga kita dapat bertemu lagi ikan! Y_Y

5 comments:

Prince Halilintar said...

dah masenya tuk die pergi tu nak wat cmne kan..AK xnak bela ikan lain ke?

aliesha kirana said...

ikan emas sekor lg dh ade. cumaaa kehilangan dia sgt dirasai. sobbsss!

PinQib said...

ikan keli ak buat pet??
dulu qib plhara ikan kaloi. heheh
:)
skarang plhara lemak jer. hahahah


•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HI….. :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Cara Picit Jerawat Paling Seronok!|

|Blog Menggemok!|

ardinihumaira said...

uuu tumpang rasa kehilangan gak... dia murung sangat kot sebab berpisah dengan buah hati

n@jwamz said...

dia pastin tenang di sana....
no worries..:)

Related Posts with Thumbnails