~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, March 7, 2011

Komen pasal Mentor 5?

Assalammualaikum semua!

Semalam tengok tak Mentor 5? hahaha. AK tgk ye. ceh macam la berita hebat sgt kalau AK tgk kan. hahaha!


xdelah, nak cerita skit, AK rase ramai yang setuju dgn AK kn. persembahan Salma protege Erra Fazira paling mantap!!! haahahah..


walaupun Nas Ahmad cakap Salma tak lawa, tapi AK tetap sokong Salma! haha. ceh tetibe jadi penyokong Salma pulak. haha. tengoklah nnti protege mana yg lebih mantap. hehehe.



ok meh nak komen satu persatu :

Ratnah (protege Afdlin Shauki) : suara macam seswai nyanyi lagu berentak jazz kot. heheeheh..

Ayish (protege Noh Hujan)
: ok la, suara ada. cuma macam xhappening sgt. haha.

Ika  (protege Edry) : err die nyanyi lagu apa eh smlm? mcm dh lupa pasal nyanyian dia. haha.

Shiha (protege Dato' Sharifah Aini) : org ckp suara dia macam CT, tp AK pejam mata xde cm sore CT pun haha. oklah. sedap!

Aiman (protege Rahim Maarof) : entah kenapa AK nampak dia ni sebijik cm Aliff Aziz. gaya pun sama. haish! try jadik dr sendiri skit eh.

Salma (protege Erra Fazira) : the best performance! vokal Salma sgt mantap!!!

7 comments:

Fieda said...

btul2..sy pun setuju..mmg salma jer yg best smlm..yg lain ada yg over la,xder tenaga la..dan mmg pun protege rahim maarof dibayangi ngan alif aziz sbb gaya dan rupa semua sama...

Fieda said...

ika smlm nyanyi lgu aku cinta padamu-sheila majid..

nabilah_2908 said...

hehehe..pengulas terhebat... :)

sy pun tk setuju Nas komen pada Salmah..

hati sy berkata..

macam la dia tu handsome...nk kata org tk lawa..huhuhuhu... ;)

tp Salma terikut2 cara Jac la...xpe tunggu minggu2 yg akan dtg.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NASI GORENG SABAR

Dilla Ady said...

dilla pun suke salma!

die lain dari yg lain...nyanyian pun jelas...takde cam simpan2 perkataan dalam mulut..

meh ramai2 sokong salma!

Prince Halilintar said...

boley jadi pengacara mentor ni AK..hehe

AiDa AzRyN said...

aida suka shiha n ika.. performance diorang mmg best ah smlm..

ardinihumaira said...

dni penah tengok ritu kejap masa protoge noh nyanyi. lawak aaa gaya dia atas pentas ;p

Related Posts with Thumbnails