~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, March 29, 2011

Rajin anak Mak Ngah sorang ni...

Assalammualaikum semua!

 budak comel dok potong sayur.. hehehehe

ada sorang budak ni, dah rajin nak tolong ibunya di dapur.. hehehe..

moga2 besar nnti jadi anak yang rajin ye cayang...

tak pun jadi chef, boleh jugak mak ngah makan sedap2. heehehe..

8 comments:

Dilla Ady said...

same cam dak acha..pantang nmpk org masak kt dapur..sure nk menolong jugak..

adol ihsan said...

Salam :

Jgn bagi dia pisau yg betul udah la.. Hehe ..

:)

Nadya said...

comelnye!hehe~

nabilah_2908 said...

ala...ala.....cutenya....duduk bersila lagi...

ish...geramnya tgk Auni ni...hehe.. ;)

Prince Halilintar said...

boley jadi chef auni dah ni..hehe

ardinihumaira said...

cepat2 chop jadi menantu :)

Rina Rossoneri said...

kepada adik comel,
nanti dah besar jadi chef untuk mak ngah, mak ngah goyang kaki tunggu adik comel suap je..
hahaha

bunga said...

:)

Related Posts with Thumbnails