~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, January 31, 2011

Sedih sendiri tanpamu disisi... T.T

Assalammualaikum semua!

tengah dlm mood sedih dan kesunyian.. sob sob.. ofismate AK, yg duduk sebelah AK kt ofis ni, dah berhenti kerja sebab dpt kerja lain kt Ipoh. sedihnya AK rase.

AK n sahabat AK tu.. T.T

selalunya pagi2 AK naik bas, bila lalu depan ofis AK, AK akan tengok bawah ofis sebab die selalu tunggu kt ctu semntara tunggu AK sampai. AK akan lambai2 kt dia.

pastu bile sarapan pagi, AK akan sarap ngan die kt pantry. sekarang ni bila dh sorang2, nak duduk tempat yg die duduk pun tak sampai hati, nak guna sudu yg dia selalu guna pun teringat.. T.T

selalu dialah pembaca setia karya2 AK. dia yang akan komen karya2 AK n bagi semangat untuk AK menulis. dia n AK ade minat yg sama, suka baca novel. selalunya bila dapat gaji, kami akan pakat2 pergi ke kedai buku, mencari novel kegemaran kami. selalunya dia akan pinjamkan novel yg dia dah baca pada AK n sebaliknya.

sekarang ni sebelah AK kosong je. sedeynya... sape yg sudi isi?? (Y_Y)

p/s : tengah menyesuaikan diri dengan ketiadaan dia..

6 comments:

nabilah_2908 said...

alahai...kesian AK...tkpe...lepas ni ada la peganti tu...adat la kan..setiap yg bertemu pasti akan berpisah.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI MENTERNAK LEMAK

AiDa AzRyN said...

saya sudi mengisinya.. ceeeewahh.. XD

Prince Halilintar said...

kesian lak prince tgk AK ni..kalau dpt keje tmpt yg same gan die kan bagus..hehe..xpe la mungkin ade pegannti baru yg bakal mengisi kekosongan die..xmo la sedey2 Ak taw.. =)

rossoneri said...

nak buat cam ne,xpelah,nanti bila ada org baru masuk,manalah tau dia ngam dgn kamu ke

ardinihumaira said...

InsyaAllah nanti AK ketemu teman baru... :)

Cik HaRiZa said...

AK jgn sedih!!..
mest ade yg lebih baik nnt...
smile okayy...:)

Related Posts with Thumbnails