~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, January 14, 2011

Jalan2 Kat R&R Bagan Ajam!

Assalammualaikum semua!

hari yang indah kan, tapi agak kurang mood nak membuat kerja. hahaha. malasnyaa.. nak menulis pun rase malas ni. hmmm.. ok, malas cerita panjang. okeh dah banyak kali ulang perkataan malas tu.. (-_-")

anak beranak cmpur family pakcik turut ikut serta, kaki yani dh ada dlm pasir. (-_-)

ni mase kluar jalan-jalan kt R&R Bagan Ajam. ya, orang Butterworth agak teruja nak pergi R&R ni walaupun kena bayar tol sebab kt Butterwrth xde R&R lain, paling hampir pun kt Gunung Semanggul Perak. agaknye lah..hahaha~ lagipun boleh pergi pantai..hohohohoh~

mak dan pakcik tgk khusyuk bersembang
pengintip rahsia..hihi
yani khusyuk main pasir
aku dan yani..hahaahah!
auni pun ade..tehee~
perkara paling best ialah dpt tgk matahari terbenam..yuhuuu..cantik woo..


ok dh malas. rase nk tido..tata.. hihi~

p/s : jalan2 ni jadi weekend lepas, nk masuk weekend lg satu baru sibuk nk tulis.. (-_-")

4 comments:

nabilah_2908 said...

beshnya...boleh mandi tak kat situ..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HEADER BARU

ardinihumaira said...

conotnya u ols :)

aliesha kirana said...

nabilah : xtau la bleh mandi ke tak..tp budak2 ade la mandi..hihih..yg tua2 ni malu ah..hahaha

dni : sgt conott!!

PinQib said...

dapat ikan xx??

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

Related Posts with Thumbnails