~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, January 25, 2011

Yani dan Gadis Ciptaannya~

Assalammualaikum semua!

perut dah penuh terisi haha! sekarang AK nak cerita pasal adik AK, Yani. erk Yani lagi? tak adalah, saje nak tunjukkan lagi hasil kerja Yani yang suka sangat menconteng kat Paint dalam laptop tu. kakak die yg sorang ni dalam diam, adore jugak hasil die, sebab bukan mudah nak melukis kt dalam Paint guna mouse kan? heheeh..

jom2 kita ushar. lalaala~ 

gambar ni semua gambar perempuan tau. hehe. AK letak caption yg Yani gunakan sebagai tajuk gmbrnye tau..haha.

Hantu dan Bidadari
makan aiskrim waktu malam
my imagination friend
orang
pemandangan yang indah
puteri kayanganku
Puteri Shakiya Amalyni
puteri tunku yani
ratu jelita
ROCK AND ROAL
saya puteri
yang ni AK paling tak tahan.. hahahahahaahaa~

Peah tahi lalat
p/s : kadang2 gelak guling2 tgk lukisan yani. hahaha

7 comments:

Han.Nee.Saa said...

wah.. cntik.. boleh di asah tu bakat..

nabilah_2908 said...

mcm mn la melukis dgn mouse yer...bestnya...cuba suh sy lukis...sure rupa org..tk kn mcm rupa org...huhu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SI PENGGEMAR NASI GORENG

Prince Halilintar said...

sgt kreatif taw kartun tu..boleh jadi pelukis tu die nanti..hehe

ardinihumaira said...

wow kretifnye.. comellak tu :D

Farhan Zulhusmi said...

hehehehe....lawa....betul tu...susah guna mouse untuk melukis...tapi tetap cantik....

E.d.Y said...

haha..comel lak lukisan tu

- zuriey - said...

comelnya..hehe

Related Posts with Thumbnails